Pienet tytöt ovat IHANIA,olkaa onnellisia keille sellaisia suotu.
Me emme saanet koskaan sitäpikkuista tyttöä.
Työssäni kohtaan ja saan tavata usein pienoisia tyttösiä.
Kuinka hellyyttävän suloisia he ovatkaan? Kuinka viattomia..
Joskus ajattelen sydäntä kirpaisten että tuostakin pienestä tähtisilmästä tulee joskus kenties äiti? Pikkut tyttökullat elämä antaa naiselle niin kovin paljon tunteita, vastuuta, rakkautta mutta myös raskaita päätöksiä.
Pienet tytöt jo pienstä pitäen henkistyvät aiemmin kuin pojat. Näin on luonto tarkoittanut sillä heille luonto on suonut suurimman vastuun mitäkelleen antaa voi eli raskauden muodossa-- kasvavasta uudesta ihmistaimesta.
Kaikki maailman pienet tytöt.
Toivottavasti teidän vanhempanne jalähipiirinne ja ne tuntemattomatkin aikuiset osaavat arvostaa teidän herkkää vahvuuttanne.
Toivottavasti yksikään vanhempi tai aikuinen ei tänäpäivänä vähättele pienen tyyttölapsen tasa-arvoisuutta pojan kanssa.
Toivottavasti kukaan tyttö ei tarvitse nykysuomessa enää kärsiä siitä ettei olutkaan poika se suvun jatkaja, sillä eihän yksikään suku/suvut jatku ilman tyttöjä, äitejä.
Jumala suojelkoon ja siunatkoon jokaikisen tyttölapsen tässä maailmassa.
Teitäon ilo seurata.Kunpa poikani saisivat joskus yhden/poika teistä palveltavakseen rakkaudella.
Kommentit (10)
Minulla on ihana tyttö ja kaksi poikaa. Kaikki hyvin rakkaita, mutta tytön kanssa elämä on tasaisempaa ja rauhallista. Pojat riehuvat ja syövät äidistään kaiken energian.
voi vain katsoa peiliin, niin kukas sitten?
Se lähtee jo tuolta ruohonjuuritasolta.
Eli mikäli nainen ei arvosta tyttölastaan se tulee heijastumaan VARMASTI tytön myöhempään elämään tavalla tai toisella.
Olit kyllä kirjoittanut tekstisi aika ovelasti, mutta meiltä tarkkasilmäisiltä ei jäänyt pointtisi huomaamatta.
Koska sinulla EI ole poikalapsia (viitaten toisen ketjuun) niin mikä olet sanomaan että kummat ovat jotenkin ihanampia?
Muista! Korostan, mikäli et arvosta tyttöjä heijastat sen varmasti työssäsi niitä viattomia pikkutyttöjä kohtaankin.
Ja motiivisi olivat että pikkuveljesi oli kuollut ja et ollut itse kaipaamasi poikaa saanut. Sekö oikeuttaa sinua syrjimään tyttölapsia?
eli sen " poikaketjun" kirjoittaneelle.
Kukapa tyttöjä--myöhemmin meitä naisia arvostaisi jos emme me naiset itse?
Heijastaako " poikaketjun" kirjoittajan tyyliset naisetkin liikaa palvovia tunteitaan poikalapsiin tyttölasten kustannuksella?
Naisten ja äitien tuleee hdottomasti arvostaa pikkuisia tyttöjä/tyttöjään.
Siitä heille kasvaa vahva naiseus ja itsetunto.
(Vaikka tuossa alimmassa kappaleessa höpöttääkin jotain " pojastaan" ...)
Menis hoitoon...
Onneksi minulla on TODELLA ihana ja suloinen pieni 3v. poika, josta olen tosi ylpeä, ei tarvi potea tuollaisia...
pienten poikien maailma. Pienten poikien ja tyttöjen maailmoissa on eroja (kuinka moni sitten on biologisia ja kuinka moni kulttuurin ja ympäröivän yhteiskunnan luomuksia...) Kuitenkaan yleistyksiä suuntaan eikä toiseen voi tässäkään asiassa tehdä.
Vierailija:
eli sen " poikaketjun" kirjoittaneelle.
Vierailija:
Teitäon ilo seurata.Kunpa poikani saisivat joskus yhden/poika teistä palveltavakseen rakkaudella.
Jestas! Aika kieroutunut olet ap tuon kirjoituksesi perusteella! :S
tytöt vai pojat!!!
Anna mun kaikki kestää! Eiköhän nyt oteta ihan rauhallisesti ja rakasteta ihania palleroitamme, oli ne kumpaa sukupuolta tahansa.
a p u v a . . .