Muita jotka käyneet ravitsemusterapeutilla?
Minä olen käynyt nyt vuoden ja paino laskenut vain ensin 6kg ja sitten noussut takaisin töiden takia sen verran että aloitus painosta puuttuu enään vain vajaa 2kg.
Mitä siis pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
olen nyt 4kk ollu ravitsemusterapeutin valvonnassa ja painoa lähteny 13kg.pääsin työpaikkalääkärin kautta,eli ilmasta.terapeutti on tosi mukava ja yhessä suunnitellaan tavotteet ja motivaatio on korkealla..hyvää vauhtia mennään.yhteensä olis vielä n.20kg pudotettavaa
Ja ilmaiseksi olen sinne päässyt.
Ohjeita sieltä antaa ja katsotaan mitä milloinkin painolle kuuluu.
Siinä sitten kaikki mitä he tekevät.
Nyt tosin antoi minulle jotkin lääkkeiden nimet joita vois joskus ottaa jos sopii muiden lääkkeiden kanssa yhteen,tosin nyt en mitään lääkkeitä edes käytä,joten pitäis kai kysyä lääkkeisiin reseptiä!
Niitä ku ei ilman lääkereseptiä saa.
Olen käyny kolme kertaa ja käyn siellä aina noin joka toinen kuukausi. Olen alkanu ulkoilla siis ihan lenkkeillä ja syödä terveellisemmin. Painoa on nyt kymmenen kiloa vähemmän kuin vuosi sitten tosin olen junnannut paikallani painon kanssa jo muutaman kuukauden...onneks ei ole takasin kuitenkaan tullu.
Tsemppiä sulle!!!
Tehdäänkö oma lista meille terapeutilla kävijöille...
missä käyt ravitsemusteraupeutilla? tk:ssa? maksaako ja miten se toimii, jos kerran olet jo vuoden käynyt? olen todella korva kuulolla. taistelen kilojeni kanssa. olen raskaana ja +30kg.....