Suomen lastenvaunutukku avattu Espoon suomenojalle!
Ilokseni huomasin tänään, kun kävin joululahjashoppailuja tekemässä kodin anttilassa, että kakkoskerrokseen on avattu uusi lastenvaunuliike!
http://www.suomenlastenvaunutukku.fi/
Itse pyörähdin vain nopeasti sisällä, mutta ainakin paikka oli valoisa ja myyjäkin mukava. :)
Kommentit (4)
Toisaalta ulkomailta tilattavissa tuotteissa pitäisi ottaa enemmän varoaikaa. Myyjäkin joutuu luottamaan valmistajan (ehkä Kiinassa saakka) maahantuojan ja kuljetusliikkkeiden toimitusaika-arvioihin.
Täällä usein manaillaan myös saksalaisten nettikauppojen toimitusaikojen epätarkkuutta, joiden syyt ovat varmasti aivan samat.
Ei se myyjäkään voi asialle mitään, jos on saanut virheellistä tietoa valmistajalta.
No, sain kaikenlaista tavaraa ja kauniin pahoittelukin nyt lopulta myöhästymisestä. Joten loppu hyvä, kaikki hyvin.
Mutta kehotan silti tilausvaiheessa sopimaan kuinka toimitaan, jos aikataulu ei pidäkään!
Vaikka en tällä hetkellä ole ostamassa rattaita tai vaunuja, niin ihan kivan ja tyylikkään näköisiä näyttää myynnissä olevan:) Jopa ihan uusilta valmistajilta, joiden olemassaolosta en tiennytkään mitään???
Tilattiin niiltä vaunut. Olin raskausviikolla 30 ja toimitusaika oli maksimissaan 8 viikkoa, todennäköisesti vähemmän. Eivät ottaneet mitään yhteyttä 8 viikon kohdalla, itse sain soitella perään. Nyt olen viikolla 40+ ja vaunut tulivat TÄNÄÄN, ihme kyllä.
Suosittelen tekemään tilauksiin jonkinlaisen VIIVÄSTYMISklausuulin, että tilaajalle hyvitetään toimituksen viivästymisestä jotain (hinnanalennusta tai kaupanpäällisiä). Itse en ainakaan purematta tätä niele.