Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laitoin lapseni hoitoon koska en jaksa sitä EV

Vierailija
13.12.2005 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain kestä olla noin energisten lasten seurassa ihan jatkuvasti. Joku oma harrastuskaan ei vielä riitä vaan kaipasin jotain muuta (en osannut heti sanoa mitä, mutta töihin meno osoittautui täydelliseksi ratkaisuksi). Olen nyt osa-aiksena töissä ja lapset hoidetaan edelleen kotona ja tämä on täydellinen ratkaisu meidän perheelle. Kun saan välillä käydä töissä lepuuttamassa korvia ja hermoja jaksan taas huomattavasti paremmin lasten kanssa vapaa-ajalla.

Vierailija
2/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman rooli sulla hakusessa jotenkin. Kyllä oikea vanhempi jaksaa olla lapsensa kanssa! Mitä ihmettä, että luonteet ei sovi yksiin. Uskomatonta skeidaa täytyy suoltaa, että voi puolustella lastensa tunkemista hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee nää äidiksi sopimattomat sepittääki..Huhhuh

Vierailija
4/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vanhemman rooli sulla hakusessa jotenkin. Kyllä oikea vanhempi jaksaa olla lapsensa kanssa! Mitä ihmettä, että luonteet ei sovi yksiin. Uskomatonta skeidaa täytyy suoltaa, että voi puolustella lastensa tunkemista hoitoon!

Lapset ei ole hoidossa vaan kotona (eivät kuitenkaan yksin :-)) vaikka käynkin töissä. Ja mulle on ihan sama mitä sä ajattelet. Mä olen itse vaan rauhallisempi luonne kuin lapseni (huomattavasti) ja mulla ei vaan pinna kestä niitä 24/7. En silti ole yhtään sen huonompi äiti lapsilleni kuin sinäkään. Tosin sitähän sinä et usko, mutta jos voit olla onnellisempi ajatellessasi että vain teidän tapanne toimia on ainoa oikea niin siitä vaan.

Vierailija
5/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain osaa kasvattaa.

Vierailija
6/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole erossa lapsestani sekuntiakaan ennen kouluikää, olen aina hyväntuulinen ja aurinkoinen äiti eikä lapset käy hermoille koskaan. Just joo, uskoo ken tahtoo.

Vierailija
7/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette vain osaa kasvattaa.

Palataanko asiaan kun saat itse sen lapsen jota et osaakaan kasvattaa?

Vierailija
8/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sen tilanteen voi oppia ottamaan haltuun, eikä lasta tarvitse laittaa hoitoon ainakaan kovin pienenä. Voin sanoa, etten ole maailman kärsivällisin henkilö, mutta olenpahan jaksanut lapseni kotona hoitaa, peräti muutamat vuodet niistä yksinhuoltajana. Vaikkei ole aina yöllä saanutkaan nukuttua ja lapsella ollut vaikea sairaus jne. Ehkei meillä ole aina ollut täydellisen puhdasta tai on syöty eineksiä tms. mutta lapset kotihoidossa tarvittavan pitkään.

ja lisätäkseni kuumia hiiliä päällenne: tänään kun lapset menevät nukkumaan, aion askarrella heille kotitekoisia ompelukuvia ;)

Vierailija
9/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole enemmän hakusessa itseltäsi? On normaalia tunnistaa omia lapsiaan kohtaan negatiivisiakin tunteitaan, huonompi juttu sitten jos ei kykene...

Vierailija
10/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle aivan sama, mitä jotkut itseriittoiset AV-mammat täällä näppiksestään suoltaa. Kannattaisko kuitenkin miettiä sitä, että jos jollakin ei pää kestä liian energisiä lapsia niin teidän ivailu tuskin asiaa yhtään auttaa? Toivon vaan ettei täältä kukaan koskaan hae oikeasti neuvoja mihinkään kun ilmapiiri erilaisia tapoja kohtaan on näinkin suvaitsevainen. Meille löytyi mun osa-aikatyöstä koko perheelle sopivin ratkaisu ja voi että se tuntuu teitä kismittävän. Hankkikaa elämä, meillä on nyt tosi ihana sellainen ja suosittelen lämpimästi!!

Vierailija
11/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärrykseen ei mene.

Vierailija
12/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen kanssa oppii elämään. Ei niitä lapsia voi tunkea muualle siksi, ettei oma pinna kestä. Ite hankittu, ite hoidetaan.

Vierailija
13/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin ennen lasta, että olisin, kuten äitini oli, todellinen kotiäiti. Pian huomasin kuitenkin, etten jaksa olla pelkästään kotona lapsen kanssa vaan kaipasin aikuista seuraa ja jotain muuta tekemistä kuin lapsen hoitoa. Työ oli minulle ratkaisu ja sen jälkeen olen ollut tyytyväinen, vaikkakin entistä väsyneempi. Ihan hyvillä mielin vein lapseni päiväkotiin himpun alle 2-vuotiaana.

Tsemppiä ap:lle! Meitä on muitakin samanlaisia äitejä. Ei kannata välittää näiden superäitien paheksunnasta.

Vierailija
14/14 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kai sen tilanteen voi oppia ottamaan haltuun, eikä lasta tarvitse laittaa hoitoon ainakaan kovin pienenä. Voin sanoa, etten ole maailman kärsivällisin henkilö, mutta olenpahan jaksanut lapseni kotona hoitaa, peräti muutamat vuodet niistä yksinhuoltajana. Vaikkei ole aina yöllä saanutkaan nukuttua ja lapsella ollut vaikea sairaus jne. Ehkei meillä ole aina ollut täydellisen puhdasta tai on syöty eineksiä tms. mutta lapset kotihoidossa tarvittavan pitkään.

ja lisätäkseni kuumia hiiliä päällenne: tänään kun lapset menevät nukkumaan, aion askarrella heille kotitekoisia ompelukuvia ;)

Itsekin ihmettelin aikaisemmin että miksi mä en jaksa tätä kun kaikki muutkin jaksavat kunnes tajusin, että ei kaikki muut jaksa. Lapset ovat TODELLA erilaisia ja moni kaveri on mulle sanonut, että ei hekään jaksais jos heidän lapset ois NÄIN vilkkaita. Ja olenpa minäkin askarrellut kaikki joulukortit lasteni kanssa itse, leiponut torttuja ja muumipiparkakkutalon+pipareita, tehnyt yhdessä joululahjoja isovanhemmille ja tehnyt paljon muutakin sellaista mitä en aikaisemmin jaksanut, mutta nyt jaksan vaikka mitä sen LISÄKSI että käyn välillää myös töissä.

T:6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi