Lue keskustelun säännöt.
Minun duunari tienaa paljon enemmän kuin kaverini korkeasti koulutettu
13.12.2005 |
konttorirotta.
Kaverini on sanonut minulle suoraan, että hänestä on väärin kun minun amiksen käynyt mieheni tienaa enemmän kuin hänen konttoristinsa.
MITEN NIIN VÄÄRIN? Työtä tekemällhän sitä parhaiten oppii ja saa sitä työkokemusta. Ei se aina niin mene et jos on amis pohja niin sitten kitkutellaan pienellä palkalla!
Kommentit (22)
Kyllä se kuule autonrassaajan tai hitsarinkin työ koko ajan muuttuu ja edistyy, ei taida suukirurgin työ olla ainoa...
Jokainen tekee elämässään omia valintojaan, jokaista täällä tarvitaan. Joku kuolee autonrassaukseen, joku taas siihen, että joutuis hampaita hoitamaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saan edelleen paniikkikohtauksen jos joudun menemään lähellekään kangaskauppaa, koska en tajua niistä asioista mitään. Kaupan kassalle taas en kertakaikkiaan sopeutuisi, koska en jaksaisi mielistellä kusipäisiä asiakkaita, ja olisin koko ajan suuna päänä " kehittämässä työympäristöä" ja ideoimassa liikkeenjohdon organisointia... Yliopistossa muutaman vuoden homehtuneena pärjään paljon paremmin, saan rauhassa olla tumpelo kotiaskareissa ja mielipiteitäni arvostetaan työelämässä.