Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Team Punaiset Jumppahousut Vko 50 ***

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli aamulla 78.2kg eli viikkotiputusta -600g. Jouluaatoksi olin mielessäni asettanut itselleni tavoitteen painaa 77kg, mutta voi olla liian kova vaatimus. Poitseja lasken ja niiden avulla tuo paino on lähtenyt tippumaan. Vielä noin -10kg urakka edessä. Huh.

Viikonlopuna herkuttelin kerran itse rahkavoitaikinasta leivotuilla joulutortuilla ja sain niiden syömisestä kauhean morkkiksen. Toisaalta ostin vähän aikaa sitten Lindexiltä farkut kokoa 42 ja nyt olin iloinen, kun ne alkavatkin tuntumaan jo hieman väljiltä päällä. Oikein odotan alennumyyntejä tammikuussa, jolloin mahdollisesti voisin jo mahtua koon 40 housuihin. Tavoitteena on kesällä mahtua kokoon 38, joka on ihan riittävän pieni koko minulle, kun olen tuota pituuttakin suht hyvin kroppaan kertynyt.

Jouluna ajattelin kyllä sallia itselleni ainakin pari kertaa herkuttelua konvehdeilla ja sen seurana iso lasi punaviiniä:) Sitä yhdistelmää nimittäin raskausaika oikein kaipasin.

Kevyttä joulunodotusta muille tiimiläisille!

Vierailija
2/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta edes keskiviikkopunnistus täällä, tosin olihan meillä tuossa Tallinnan reissu oman pikkuperheen kera ja tuli vähän karkkia mussutettua ja muutenkin otettua rennosti, mutta mä olen jämähtänyt nyt tähän 77.6-78.2 kg välille :( tässä on oltu jo monen monta viikkoa. Tänään aloitan jumppaamisen vauvan kanssa ja joulun jälkeen säntään salille. Jospa se siitä sitten taas lähtisi paremmin laskuun. Täytyy varmaan alkaa panostamaan tuohon omaan ruokapuoleen paremmin, niin sekin auttaisi asiaa, salaatit ovat jääneet vähille ja muutenkin mun lounaat ovat vähintääkin epämääräisiä.

Tsemppiä tiimiläisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja 76.4kg oli tulos - prikuulleen sama ku viikko sitten. Höh.

Nyt olen innostunut tosissani tuosta sairaalasoppakuurista! Se kuullostaa kyllä vähän liian helpolta. Onko se helppoa, sitä en kyllä sitten tiedä! Näin ainakin noita ohjeita lukiessa ei tunnu pahalta. Viikossako muka lähtis noin paljon kiloja!? Siis vaikka vaan parikin lähtis, oisin enemmän ku iloinen... Pakko kyllä kokeilla. En kyllä tiedä uskallanko vielä tuohon tammikuun alun porukkaan lähteä mukaan kun täysimetystä jatketaan ilmeisesti tammikuun ainakin puoleen väliin. Tuo soppa kuulostaa aika tujulta tavaralta, kaalia, sipulia ja vihreää paprikaa... Voi saada kyllä vauvan mahan sekaisin.

Mutta jossain vaiheessa kyllä tuo kuuri pitää testata! Voisihan sitä alkuun tehdä vatsaystävällisemmän sopan ja sen kanssa seurata tuon dietin ohjeita. Kun jotain kyllä on pakko alkaa tapahtumaan...

Onko muut vielä tiimissä mukana??

Vierailija
4/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaaka näyttää nyt kolmatta viikkoa ihan samaa lukemaan 77,3kg. Masentavaa, ja Joulu vielä tulossa.

Toi soppakuuri juu kuulostaa aika hyvällä laihdutuspyrähdykselle ja sellasta täällä todellakin tarvitaan. Itsekkään en tiedä uskallanko vielä tammikuun alussa kun tissit tuntuu maistuvan vaaville. Mitään vauvan masuvaivoja ei tänne kaipailla vaikka kilot kuinka häiritsee!

Jossain vaiheessa kuitenkin vetäsen ainakin ton viikon kuurin, ajattelin tehdä sopan jo valmiiksi pakkaseen sellasiin sopiviin annoksiin. Voi sitten alottaa just sillon kun haluaa ja joku tuolla pinossa kirjotteli et on maukkaampaa kun käy pakkasen kautta.

Nyt kauppakierrokselle noitten mukeloitten kanssa, siinä hässäkässä kaloreita kuluu.

Vierailija
5/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin täällä tapahtuu jotain. Viime viikosta -0.8kg, tänä aamuna vaaka näytti 68,2. Liityin viikko sitten mammadieettiin ja selkeästi siitä on apua! Tsemppi ja usko itseen on tosi korkealla. Ei sieltä mitään taikatemppuja tule, vaan laihdutus tapahtuu järkevästi ja perustuu säännöllisyyteen aika pitkälti. Ainakin mua on auttanut kovasti, ei varmasti sovi kaikille, mutta kannataa kokeilla!

Tuota kaalikeittodieettiä vois sitten kokeilla joskus tammikuun lopulla ehkä kenties, ' rykäisis' pois muutaman kilon sen kautta? Tiedän vaan, että musta tulee tosi kiukkuinen tuollaisen dieetin aikana....

Liikkuminen jäi viime viikolla tosi vähiin, pari kertaa pidemmällä vaunulenkillä ja kerran body balancessa...ei hurraamista. Mutta tällä viikolla taas parannan tapani! Lupaan!

Nella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme