Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rintanne eli maidontulo " käynyt yhteen" kiinteiden kanssa?

12.12.2005 |

Meillä oltiin 6kk täysimetyksellä ja nyt kuukauden verran maisteltu kiinteitä. Rinnat vaan eivät ole näyttäneet ymmärtävän, että pienempikin maidon tuottaminen riittäisi. Toisina päivinä tiehyet tuntuvat tosi tukkoisilta ja rinnat aroilta.

Tämän vuoksi tuntuu, ettei edes halua noista yösyötöistä vielä eroon - imettäminen helpottaa niin kummasti omaa oloa. Onko muilla vastaavia " ongelmia" ? Univelan puolesta kyllä olisin jo mieluusti halukas nukkumaan täysiä öitä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harvemmin rinnat tyhjentyvät, sen hitaammin ne täyttyvät. Toisilla siihen vaan menee pitempi aika. Yösyöttäminenhän lisää maidon tuotantoa, eli siinä mielessä juuri niistä kannattaisi päästä eroon. Itse olen tähän asiaan jäävi, meillä kun kaikki ovat yösyöpötelleet väh. 10-kuisiksi. Kiinteän ruoan määrä on alkuaikoina kuitenkin niin pieni, että kyllä vauva paljon maitoa vielä tarvitseekin. Itse joskus lypsin käsin pahimman pakotuksen pois, jos olo oikein tukala oli.

Vierailija
2/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täälläkin yksi äiti tiehyet jatkuvasti tukossa (tyttö 7 kk ja syönyt kiinteitä reilun kk). Meidän tytöllä ollut huonoja öitä paaaaljon ja nyt sitten nukkuu tuolla makkarissa kuin enkeli, kun voisi hyvinkin herätä helpottamaan äitinsä oloa... Muuten huvittaa sinun kirjoitukset TiiuJATom, on nimittäin kuin minun kirjoittamia eli tuttuja on täälläkin levottomat yöt ja vauhdilla täyttyvät rinnat siispä täältä löytyy vertaistukea : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aluksi rinnat oli vähän ylitäynnä kun kiinteitä alettiin syöpöttelemään 4kk iässä. 3 viikon päästä piti jo siirtyä sitten korvikkeeseen kun maidon tulo väheni niin paljon. Sitten jatkoin sinnikkäästi yöimettämistä vaikka päivällä sai korviketta. Nyt tulee enää ihan maistiaiset vauvalle aamuisin. en ole raaskinut olla antamatta aamu tissiä vaikka ei tässä enää mitään järkeä enää olekkaan. :)

Shania82 ja sälli 5,5kk

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähän kerrassaan annoksia suurentaen, että tissit ehtivät muutokseen mukaan. Annoksia lisättiin joka päivä tl kerrallaan...