Syksyn ' 05 Vasta-alkajat viikko 51
Moikka!
Meillä on täällä niin hiljaista ja en huomanut vielä tälle viikolle omaa pinoa niin perustimpa nyt sitten sellaisen. Mä en vaan osaa laittaa tota listaa tuohon alkuun, pahoittelut siitä!!!
Oli pakko tulla kertomaan, kuinka taas ollaan sieltä suosta noustu ja taas on tarmoa!!! Kiitos kaikille lohduttajille ja onneks täällä ymmärretään kuinka tämä meidän taival on kaikille joskus niin vaikea. Mutta nyt taas ollaan iloisin mielin ja odotetaan niihin hoitoihin pääsyä. Mä kävin tänään työhaastattelussa ja nyt vaan peukut pystyyn että mut valittaisiin!!!
Burde tuolla viime viikon pinossa puhui unista, niin mä olen nähnyt meidän lapsista (huomaa monikko:D)unia. Niissä unissa poika on aivan ilmetty isänsä ja aivan mielettömän suloinen, mutta aina niissä unissa pojalla on ollut myssy päässä. Sitten kerran näin unta että olin raskaana ja serkkuni häissä ja olin nousemassa pysty suoria rappuja ylös kun se lapsi vaan tippui mun sisältä ja vielä jaloileen, mutta ei käynyt kuinkaan, mutta muistan että joku sano että kun teillä on se poikka niin nyt tuli tyttö. Mun mies taas on nähnyt sellaista unta että meille syntyy poika ja että mä kuolen siihen synnytykseen ja hän sitten paniikissa antaa sen pojan pois, niin että hän ei ole pitänyt sitä sylissään mutta on antanut kuitenkin nimen. Mies oli niin lutunen kun hän paniikissa mulle kertoi unestaan että ei hän halua mitään lapsia, kun mä sitten kuolen ja hän antaa vaan lapset pois että hän on huono isä. Ja mä jouduin selittämään ettei kuolema unessa tarkoita kuolemaan että se voi vaikka olla niin että musta tulee äiti ja sä olet mustasukkainen kun huomioin sitä lasta enemmän... Tai mistä noista unista tietää, mutta toivottavasti mä en nyt ainakaan kuole. Ja varmaan tää meidän lapsettomuus on " kuolemista" ...
Miten muilla on lähtenyt viikko käymään ja mikä mahtaa olla Q:n tilanne piinailussa?
t. joalin