Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brio Kombit olleet käytössä 9kk, nyt pyörä meinaa irrota!

10.12.2005 |

Onkohan muilla ollut vastaavia kokemuksia?

Meillä siis Brion Kombit olleet käytössä viime helmikuulta ja nyt on yksi pöyrä " klapannut" jo hyvän aikaa. Pyörä siis näyttää siltä, kuin ei olisi kunnolla kiinni ja irtoaisi kohta. Se kyllä on kiinni, mutta pikalukituksen takia sieltä ei näe, onko pyörän sisällä mahdollisesti jotakin mennyt rikki.

Soitin Vauvatalo Johannaan, josta vaunut ostimme. Takuutakin on siis vielä jäljellä. Sieltä vastattiin tyrmistyttävästi, että " pyörä on kuluva osa, ei kuulu takuuseen" . Tarjosivat kyllä apuaan pyörän vian selvittämiseen. Itselleni vain heräsi kysymys, että mitkähän osat eivät rattaissa olisi kuluvia! Työntöaisa kuluu, istuin kuluu, runko kuluu, kuomu kuluu jne...

Ensi viikolla menemme Vauvataloon, jos vaikka saataisiin uusi pyörä...

Onko muilla renkaat tai pyörät menneet näin nopeasti rikki? Ovatko ne tosiaan näin lyhytikäisiä?

Nalle ja poika 9,5kk

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas tainnut ennenkin aloittaa pinon Kombeja koskien. Taidan olla tosi tyytyväinen vaunuihin... =)

Vierailija
2/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Brio Kombit ovat olleet kesäkuulta käytössä. Joudun irrottamaan pyörät usein autoon pakkaamisen takia ja se kyllä löysyttää niitä. Ihmeellistä kitinää ja sivulle vedättämistä, kun ollaan vaunuajelulla. Olen ollut pyöriä lukuunottamatta tyytyväinen vaunuihin, mutta moninkertainen testivoittaja voisi heiman skarpata. Kerro sitten kuinka kaupassa kävi.

Nyt ostaisin Emmaljungan vaunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asun pääkaupunkiseudulla. Meille kävi kaksi viikkoa sitten niin, että kaksostenrattaista murtui muoviosa, joka pitää työntöaisan rungossa kiinni. Onneksi oli takuuta jäjellä. Mutta olin aika pöyristynyt kun kuulin, että lähin korjauspaikka on Raisiossa. Itse asumme siis Helsingissä. Eilen rattaat sitten tuotiin kyllä kotiin asti, mutta kaksi viikkoa olivat korjausreissulla. Entäpä jos solisimme joutuneet maksamaan korjauksen itse, olisi tullut postimaksut aika kalliiksi=(

emmaljungia olen tähän asti suosinut, ja suosin jatkossakin, jos uusia menopelejä vielä hankin.

Vierailija
4/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyseessä on 5 v vanhat vaunut (Brio Aluminat) joihin ostimme (myös käyteyt) ilmakumirenkaat. Muuta vikaa ei vaunuissa ole ollut ja tosi tyytyväiset olemme muuten olleet edulliseen kirppariostokseemme, mutta toinen takarengas irtoilee jatkuvasti. 5 kk ovat käytössä meillä nyt olleet.

Vierailija
5/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi pettynyt näihin " moninkertaisiin testivoittajiin" . Eli Brio Kombit meilläkin. Maaliskuussa käyttöön otetut. Työntöaisan takia olivat jo kerran 2½ viikkoa huollossa, ja takasin tulivat samassa kunnossa kuin lähtivät!! Lisäksi jalkapeitteet toinen kiinnitysneppari on hajonnut. Enää en lähetä 2viikon huoltoreissulle, kun tyttö osaa nukkua päikkäreitä vain ulkona. Ehkä sitten takuuajan loppupuolella.

Nyt valitsisin Emmaljungat.

Vierailija
6/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten käytiin Vauvatalo Johannassa pyörää näyttämässä.

Olivat tosi ystävällisiä, aivan yllätyttiin kun oltiin varauduttu muuhun. Pyörä ei kuulemma voi irrota, jos se lukittuu paikalleen pikalukolla. Ja pyörän ovat sellaista sorttia, ettei niistä kuulalaakerikaan mene rikki. Eli pyörän löysemmin kulkeminen saattaa johtua joko pinnojen löystymisestä tai yksinkertaisesti pyörän löystymisestä. Ovathan ne kovalla kulutuksella. Antoivat vielä ilmaiseksi mukaan jonkin osan tuohon pyörään, niin ei tarvitsisi pelätä sitä irtoamista. Että olisi aina varaosa mukana.

Eli meillä on kiristettävät pinnat niissä pyörissä ja nyt ensitöiksemme kiristämme ne. Kivaa iltapuhdetta, kun ei muutakaan tekemistä näin lapsiperheessä ole! =)

Mutta käynti oli mukava, kun palvelu oli todella huomaavaista.

Nalle