Tiedätkö mikä pahimmasta koulukiusaajasta kouluaikansi on tullut?
Kommentit (10)
Ihan oikein sille... Ei irtoa sympatiaa!
Ei tuntenu minua,oli se säälittävän näköinen.
kiusaaja, niin istuu nyt vankilassa taposta ja myöhemmin sai tuomion myös raiskauksesta, jonka tekin lomalla ollessansa vankilasta. Mun siskoani kiusasi koko ala-asteen, alaluokat mutta siskoni ei uskaltanut sanoa siitä kellekään. Vasta jälkikäteen paljasti, että pelkäsi koulumatkoja juuri tuon luokkatoverinsa takia. Lopulta eräs toinen siskoni luokkakaveri sai tuon pohab lopettua siskoni kiusamisen,
Samanlainen perheenäiti kuin minäkin, 2 lasta, mies ja työ. Tosin tyttärensä (9 v) näyttää perineen äitinsä nuoruuden käytöksen...
Tuntui, että maailmassa on himpun verran vähemmän pahuutta.
Sai ekan lapsen jo yläasteella, lapsi oli kai jotenkin vammainen. Sitten tämä viisas äiti otti ja meni ja varasti luokkansa luokkaretkikassan.
Mun pahin lapsityranni leikeissä ja naapuristossa on menestynyt elämässään ihan kivasti, päälle päin. Rahaa on kun perheensä on muutenkin melko häikäilemätön. Verot jää maksamatta, samoin sosiaalimaksut ja suunnilleen jokaista asiakasta petetään niin ettei toista kertaa heidän firmaa tilata. Silti näyttää töitä olevan. No sen tiedän, että tämä tyttö joutuu nyt elämään parin vuoden syklillä, sen jälkeen on aina keksittävä uusi paikkakunta, uusi tausta, uudet haaveet, koska skitsofreeninen mielensä on siihen mennessä saanut sellaisen valheiden ja vihamielisyyden verkon, että on pakko niin sanotusti vaihtaa maisemaa.
...ihan oikein sille...