Olen ollut viikon puhumatta miehelle ja nyt tekis mieli seksiä
Pitäskö jo luovuttaa, ei tämä puhumattomuuskaan tunnu mihinkään johtavan
Kommentit (11)
Vierailija:
Monelle käy niin, että parilla on olevinaan menossa mykkäkoulu, mutta todellisuudessa se on nainen. Mies ei muista että jotain riitaa edes olisi ollut. OIKEASTI! Miehet eivät tietoisesti pidä viikkoa mykkäkoulua.Eli, eikun vaatteet pois ja meet alasti sen eteen. Eiköhän se siitä tajua.
Kaverin isä saattaa olla KAKSI viikkoa puhumatta, jos vaimonsa pyytää esim. tyhjentämään pyykkikoneen tai muita " naisten töitä"
En usko että ilman puhumista kauheita saat aikaseks.:D
Mitä tuollainen mykkäkoulu ketään hyödyttää? Teet itsestäsi vain typeryksen käyttäytymällä tuolla tavoin! Etkö tiedä, että parisuhteessa juuri PUHUMINEN on hyvin tärkeää? Ihme ettei miehesi ole jo eronnut sinusta!
Sen jälkeen jatkat taas mykkäkoulua.
Monelle käy niin, että parilla on olevinaan menossa mykkäkoulu, mutta todellisuudessa se on nainen. Mies ei muista että jotain riitaa edes olisi ollut. OIKEASTI! Miehet eivät tietoisesti pidä viikkoa mykkäkoulua.
Eli, eikun vaatteet pois ja meet alasti sen eteen. Eiköhän se siitä tajua.
eiköhän se olisi ihan mukava päätös mykkäkoululle.
Alun perin tähän ryhdyin, kun taas tieskuinkamonennen kerran yritin keskustella vaikeista parisuhdetta ja perhettä koskevista asioista, saamatta mitään järkevää vastausta tai kommenttia. Tällä mykkäkoululla yritin näyttää hänelle miltä tuntuu, kun toinen ei puhu. Mies käyttäytyy normaalisti ja puhuu minulle edelleen arkipäiväisiä asioita niin kuin aina ennenkin.
Mä olen yrittäny monta kertaa ja aina alan höpöttää enkä edes muista että aijoin olla puhumatta sille. Ja sehän se jaksaa miestä naurattaa.
Minun mieheni piti päiväkausia mykkäkoulua. Viikkojakin joskus pitänyt.
Apu tosin löytyi sitten perheterapiasta.
Nyt vaan keitti sen verran pahasti että luovuttaa en aikonut. Päivä kerrallaan olen mennyt. Pakollisen lapseen liittyvän asian olen hoitanut tekstiviestillä
ap
Vierailija:
Mä olen yrittäny monta kertaa ja aina alan höpöttää enkä edes muista että aijoin olla puhumatta sille. Ja sehän se jaksaa miestä naurattaa.
Sain mahhhtavan organismin