Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana(ko)??

09.12.2005 |

MOi kaikki. Mulla ois kysyttävää, me mun poikaystävän kanssa harrastettiin seksiä eikä ehkäisyä ollu,jätettiin kesken juuri ennen kuin kultani laukesi,(oli jonkin verran vuotanut)Onko raskaus mahdollinen? Mulla on ollu oireita:pääsärkyä,alavatsa on turvoksissa,vessassa on pitänyt juosta ja alavatsan oikealle puolelle vihloo varsinkin iltaisin,. Vai onko sit jotain muuta? Miten varhasessa vaiheessa oireita voi tulla,yhdynnästä pari viikkoa.

PS.kiitos jo etukäteen vastauksistanne,:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tullut raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena. Ota lähimpään perheneuvolaan tai terveyskeskukseen yhteyttä ja voithan ostaa apteekista raskaustestin.

Vierailija
2/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noilla " kriteereillä" raskaaksi voi tulla. Nyt vaan odottelet, tuleeko kuukautisia. Jos eivät ala ajoissa, sitten apteekkiin testiä ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. :) Entäs se varhaisuus? vai onko lumeoireita?

Vierailija
4/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä raskaus oireet ei tunnu noin varhain.

5/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra89:

Kiitos vastauksista. :) Entäs se varhaisuus? vai onko lumeoireita?

Jos on lyhyt kierto, niin oireita voi tulla jo parin viikon päästä. Samana päivänä voi tehdä raskaustestin kun kuukautisten pitäisi alkaa.

Vierailija
6/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli selviä raskauden oireita vajaat kaksi viikkoa hedelmöityksestä. En osannut aavistaa asiaa koska menkkojen ei olisi vielä edes pitänyt alkaa.

Olin suihkussa kun alkoi oksettamaan ja suihku pisteli rintoja :) Maha oli turvoksissa, olimme juuri mieheni kanssa ulos juhlimaan kun hame jo kirrasi :) Vaisto sanoi että olen raskaana enkä sit juonutkaan juuri mitään. Seuraavana päivänä testi kertoi plussaa.

Miksi ihmeessä et osta raskaustestiä jos asia epäillyttää???