~~SYYSKUISET VIIKONLOPPUUN!~~
Kommentit (23)
kun äsken vaihdoin neidin iltavaippaa, hän nauraa kikatti ääneen :) Siinä me miehen kanssa ihmeteltiin, miten täydelliseltä tuo pieni iloinen äänikin kuulostaa!
Ja nyt kun neiti nukahti ilman itkua tuttinsa kanssa, voin itsekin hiipiä sänkyyn!
Pitkiä yöunia kaikille toivottaen,
Laurukka ja pikkuinen prinsessa 3kk+
Meillä sitten kyllä niin helppoa :). Poika syntyny 23. syyskuuta ja nuukunu lähes alusta asti vähintään 4 tuntia kerrallaan. Nykysin nukkuu jo yöt heräämättä, toissa yönä iltakahdeksasta aamukahdeksaan. Yleensä siinä 23 maissa nukahtaa ja aamulla 7-9 välillä heräilee.
Hiukset pisimmistä kohdista jotain 4cm, ihan vaaleet nyt taas, syntyessä olivat myös vaaleet mutta välillä jo selvästi tummemmat, nyt taas tollaset vaaleet tuolta juuresta varsinkin.
Siis voi totta vie! Minä olen rutissut, että lapsemme ei huoli tuttia ja tahtoo pitää tissiä huvituttina ja kuinka ollakaan, kun ostin tänään luonnonkumisia tutteja niin johan kelpas!!!! Hetki sitten annoin tissittelyn päätteeksi suuhun tutin ja neiti nukahti kiltisti tutti suussa. Kurkkasin juuri makkariin, tutti oli pudonnut suusta ja siellä se pussutti unta sikeää :) IHANAA! Nyt vauva ei lussuta nännejä rikki... Eikä saa vatsakipuja siitä, että kittaa maitoa joka välissä. Meillä nimittäin lussuteltiin tisua tosi monesti päivässä, ilman että oli edes nälkä, ja siitä tuli kyllä masuvaivoja. Nyt mieskin voi joskus mennä nukuttaan pikkuisen, kun pystyy kyllä tuttia tarjoamaan... tissit olikin ongelmallisempi juttu :)
Pienestä sitä on äiti iloinen! Eilen tuo ipanani nauroi ja kikatti taas ihan tohkeissaan, kun oli nukahtanut. Unissaan meillä tosiaan nauretaan, mutta hereillä ollessa vain kiljahdellaan riemusta. Neuvolantätikin kehui,miten hienosti päristellään ja höpötellään ja päästellään erilaisia ääniä :)Tuo ääneen nauraminen hereillä ollessa tulee varmaan kuvioihin myöhemmin.
Viimeyönä meillä herättiin kolme kertaa. Mies voivotteli, miten rankkaa on kun vaimo joutuu heräilemään, mutta minä en valita! Kuulin anopiltani juuri, kun hänen tuttavansa oli saanut pahasti vammaisen lapsen ja ajattelin, että paskat valvomisista! Valvon vaikka aina, kun sain terveen lapsen. On se niin suuri lahja. Ja juuri meille annettu!!! Ei sitä koskaan lakkaa ihmettelemästä!!!
No, tulipas omaa napaa... Nyt siivoamaan.
Laurukka ja pikku-E 3kk 1vko