Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ronski kielenkäyttä naisella omituista?

Vierailija
08.12.2005 |

Parin ystäväni kanssa meillä on ollut jo teini- ikäisistä asti käyttää aika

karkeaakin kieltä. Puhutaan seksiasioista oikeilla nimillä, jne.

Kaverini kanssa väitellessä nimitin häntä leikilläni ja täysin huumorimielessä helkutin horoperseeksi, jonka oma siskoni kuuli, ja oli aivan järkyttynyt kielenkäytöstäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut säikähtää, toiset ihastuu siihen piirteeseen.

Vierailija
2/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanon just et joku panee jotain toista. Muutaman kauhistuneen katseen oon saanu, mut eiköhän ne o jo tottunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättärien kesken sitten jutut ovatkin joskus painokelvottomia....

Vierailija
4/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis omaan korvaani särähtää tosi pahasti just kaikki alatyylin nimittelyt ja alapääjutut. Entinen koulukaveri oli käymässä ja tavattiin kaupungissa. Että mulla hävetti kun toinen alkaa keskellä suurta kahvilaa höpöttämään " pi**un pesut" ja " v***n karvojen ajelut" ja joka toinen sana kirosana. Huomautin kyllä useempaan kertaan että voisko vähän rajoittaa ja viimein meni perille kun sanoin että mun on parempi lähteä kun en viitsi olla samassa pöydässä.

Minusta tuollainen puhetyyli on mautonta ja osoittaa ihmisen moukkamaisuuden.

Kai sinäkin oot jo teinivuotes ylittäny kirkkaasti? Eiköhän ole syytä jättää tuollaiset nimittelyt kokonaan pois.

Vierailija
5/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sukupuolesta riippumatta. Siis jos puhuu rivoja ja kiroilee. Ei siis vaikuta mitenkään rennon letkeältä, vaan yksinkertaiselta moukalta.

Minäkin kyllä puhun asioista oikeilla nimillä kuten vaikka penis ja yhdyntä, ei sen nyt järin omituista luulisi olevan.

Vierailija
6/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä kertoilee vain kotioloissa, ei se varmaankaan haittaa. En itsekään tykkää kuulla v****ua kahviloissa ja busseissa, mutta itsekin kotona kiroilen ronskisti. -T. se ope-

Vierailija
7/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit, työkaverit, koti yms on sellasia jotka saa/joutuu sietämään mua sellasena ku olen.

Asiakkaat, yleiset paikat kahvilat tms taas on sit niitä missä ei ihan päästä ulos mitä sylki suuhun tuo

5(?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi