Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset!?

08.12.2005 |

Ei kai... voiko tää olla sitä?

Edellisiltana alkoi näkyä pikkuhousunsuojassa hiukan punasta ja eilen sitä tuli muutama phs. Yöllä herätessäni mahassa hiukan jomotti sillain kun yleensä kuukautisissa. Laiton sitte siteen, mutta eipä siihen ole juurikaan mitään tullut, phs ois riittäny.

Mutta voisko olla... Mul ei kyl oo hajuakaan koska ne synnytyksen jälkeen taas alkais mut emmä niitä ihan näin nopsaan osannu odottaa! Poika on nyt 3vko ja 5 päivää vanha. (Ja oisinkohan jostain saanu sellasen käsityksen, ettei imetyksen aikana useinkaan ala...?)

Kommentit (4)

1/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkivuoto kesti kauan (6-8 viikkoa) ja välillä se loppui ja sitten taas sitä tuli vähän. Ekat menkat alkoi n. 3kk synnytyksestä ja seuraavat n. 6kk synnytyksestä, joten aika vaihtelevasti on menkat tulleet ja imetän edelleen osittain.

Vierailija
2/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuoto loppui jo melkeen kaks viikkoa sitten ja sen jälkeen on tullut vaan ihan nestemäistä valkovuotoa joka sekin on suurimmaksi osaksi loppunut.

Ja tämä veri ei ole lainkaan niin tummaa kun jälkivuodosta vaan sellasta kirkasta kun kuukautisista yleens tulee.

Kovasti ihmetyttää mut veikkaisin edelleen niitä kuukautisia jos se vaan on näillä viikoilla mahdollista!??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahdollista, mulla oli kolme vko jälkivuotoa ja viisi vko synnytyksestä oli varmuudella ekat menkat. Mies ärsytti ja hormoonit heitti pahasti!

t. vipu

Vierailija
4/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu jälki vuoto melkein heti synnytyksen jälkeen, johtuen käsin kuivatusta kohdusta.. ja sitten jotain 3 viikon päästä alkoi menkka kipu ja tuli yhen päivän ajan verta ja luulin et kuukautiset, mut ei jatkuneet sitten enää.. sitten seuraavan kerran tuli kun lopetin imetyksen, eli epäilen vahvasti että itselläni ainakin oli jälkivuotoa, mutta jos vuoto kestää useamman päivän niin hyvinkin mahdollista et on menkat!