Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset..mikä on teille tärkein uskon merkki?

Vierailija
08.12.2005 |

Minulle se on rehellisyys itseä ja muita kohtaan. Se on yllättävän

vaikeaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Rakasta Jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

Siihen sisältyy kaikki.

Vierailija
2/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole sisäinen asenne Jumalaan, kuten edellinen kirjoitti. Kun tulee valintatilanteita eteen, valitsee sen, minkä kokee Jumalan mielen mukaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä mihin uskon :)

enkä hirveästi tiedä itsekään, johonkin vain, kaipa se paikka löytyy mullekin tai sitten ei.

elän mahdollisimman hyvin, se kai se on. rakastan lastani ja miestäni, he on kaikki kaikessa minulle.

Vierailija
4/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu, oikeudenmukainen, huolehdin lähimmäisistäni mutta en ole uskovainen. Ei tämä oikein taida riittää uskovaisen merkiksi siis...

Vierailija
5/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kaksoiskäsky, se on elämän tärkein ohje. Mutta se alkuosa pitää myös muistaa, ei siis pelkkää lähimmäisenrakkautta vaan ennen kaikkea rakkautta Jumalaa kohtaan.

Jumalalta olen kaiken saanut, kaikki mitä teen, mitä olen kuuluu vain Hänelle. Saavutuksillani en voi koroittaa itseäni, vaan Häntä. Tuo kun pysyy mielessä, niin se on jo paljon. Opettaa nöyryyttä ja sitä, että omilla voimillani en pärjää.

Vierailija
6/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen Hesarista Heikki Hurstin haastattelun, että hän alkoi jatkamaan pystymetsästä isänsä Veikko Hurstin köyhien auttamista. Hän kertoi isänsä hautajaisissa päättäneensä, että nyt on hänen vuoronsa.

Onko tämän suurempaa lähimmäisenrakkautta? Auttaa vieraita pultsareita summuita, ihan omasta halusta, aidosti.... Sellaisella ihmisellä on tosi suuri sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi