G:Ketä ärsyttäis tää?
Anoppi haluaa teettää kuvan teidän lapsestanne ja laittaa joulukorteiksi kuvan sukulaisille. Olet itse laittanut jo omat korttimme postiin (osa menee samoille ihmisille kuin mitä anoppi lähettää tosin eri kuva).
Mitä mieltä tästä?
Kommentit (13)
Käske sen laittaa kuva omasta kakarastaan =)) Eli miehelle tonttuhattu päähän ja kuvia ottamaan..
Luulis nyt anopin tajuavan etteivät yhteiset sukulaiset halua monta kuvaa samasta tontusta.
hänellä on kun muuten sukulaiset ei oo vielä nähneet....
Vierailija:
hänellä on kun muuten sukulaiset ei oo vielä nähneet....
Luulisi anoppisi huomaavan, että olisi hölmöä lähettää samanlaiset samoille ihmisille.
ei tuo nyt kovin järkevältä kuulosta enkä sallisi moista. yhdet kuvat riittää..
jänniä persoonia nämä joiden pitää aina esitellä lapsiaan ja lastenlapsiaan.. pieni itsetunto takana
Anna anopille se ilo, että saa esitellä omaa ihanaa ja rakasta lapsenlasta. Mä ottaisin ton vaan kohteliaisuutena ja antaisin heti luvan :)
asumme kaukana " sukulaisista" ja ei olla kaikissa suvun kissanristiäisissä olleet. Siitä syystä ei ole kaikki sukulaiset tavanneet jälkikasvuamme....
Näkeepä sukulaisetkin, että teidän lapsesta tykätään:)
Anna anopin lähettää sun lapsen kuvia, mitä pahaa siinä on?
Halusinkin vain kysellä yleistä mielipidettä palstalla, että mikä yleinen mielipide asiasta on. Anoppi on kuvansa saanut ja lähettelee kuvia eteenpäin. Mä nyt itse en henk.koht ota pulttia tällaisista asioista:)
Jos nyt kerta anoppi haluaa kunnian teidän lapsista, niin kai siihen voi kaikkien nimetkin laittaa?
Keksikööt itse kortti-aiheensa!