Mitäs minä sanoin, se isotissi-Laura voitti seiskan tähtityttö-kisan
Kommentit (31)
Mutta toisaalta kiva tietää että siinä tapauksessa LÄSKI kroppa viehättää suurinta osaa tän maan ihmisistä...minullakin on toivoa
T: 165cm 55kg ;)
jotain tässä elämässä, vaikka korkeintaan saat yhtä kieroutuneen miehen, jonka kanssa voitte sitten yhdessä vahtia sun syömisiäsi.
Se vasta on elämää!
on niin monenlaisia...Mun mielestä kokonaisuus ratkaisee ja Esim. Karita Tuomolalla on treenattu kroppa. Nänhyt paljon vaivaa...upeat sääret ja luisevakaan ei ole. Toi Laura näyttää aika tavalliselta. Tissit on tavallista suuremmat, mut muuten suuri osa naisista on tollasia tanakanpönäkäitä..
kuitenkin, et lyhyt nainen voitti täs persjalkasten luvatussa maassa:)
missi- ja mallityypeistä, joilla useinkaan ei juuri ole rintavarsutusta. Toki kasvot ratkaisee 80% ulkonäöstä.
et toisessa kuvassa 154 ja toisessa 155cm..kai valehdellut painonsakin, meinaan hyväkroppanen tai ei niin ei tuo kyllä 54kg paina...
ja tissit ok, mut vähän treenatumpi niin ei näyttäis niin paksulta. Eikä tässä kateellisia. Kehun kyllä muita naisia jos mun mielestä kauniita. Karita Tuomolalla upea vartalo. Ei lihava, mutta ei luisevakaan vaan treenattu..