Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marrasmammat

08.12.2005 |

Miten teillä ulkoillaan?

Miten kauan olette kerralla ulkona?

Mitä puette vauvoille päälle?

Meillä ei neuvolasta osata vastata oikein mihinkään ja esikoinen oli kevät vauva,joten kokemusta ei ole talvivauvasta.

Poika on nyt 3vko. ja 5pv.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä ulkoillaan? Meillä poika nukkuu jo päivittäin päiväunet ulkona. Ikää nyt 5viikkoa.

Miten kauan olette kerralla ulkona?Saattaa jopa nukkua kolme tuntikin kerrallaan.

Mitä puette vauvoille päälle? Noin nolla kelillä on ollut toppapuku päällä vaunuissa, mutta jos on tuullut niin olen laittanut vielä makuupussin. Hiukan kovemmilla pakkasilla olen laittanut villapuvun, mutta onneksi vielä ei ole ollut kovia pakkasia.

Vierailija
2/3 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan oltu yli tunnin kävelyllä jo.. aloteltiin varttitunnista sit puolituntia... sit käyään jo tunnin lenkkejä, ei tosin jos on paljon pakkasta. kauppa reissutkin tehhään normaalisti koko perhe, vaavihan nukkuu,mut mukana kulkee joka paikkaan.. =)

ainahan mä laitan liikaa vaatetta... toppapuku,villapuku,toppamakuupussi...jne... paljon on... =)

t.jeo ja neiti 4vko 1pvä =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä ulkoillaan päivittäin, jollei ole yli 10 astetta pakkasta. Vielä on päästy joka päivä ulos. Ulkoilu aloitettiin vauvan ollessa 1,5 viikon ikäinen. Aloitettiin 20min, pidenettiin 15-20min kerrallaan... Nyt sitten käydään päivittäin joko 1-4t lenkeillä tai asioilla.

Pakkasen mukaan puen vauvalle vaatetta. Nollakelillä body, sukkikset, kevyempi päiväpuku, toppapuku, ehkä viltti kantokoppaan. 5-10 asteen pakkasella sitten body, sukkikset, villa-asu, toppapuku, viltti kantokoppaan. Tietty myssyt, jne... Hyvin on tyttö viihtynyt vaunuissa ja niskasta oon kokeillut, onko lämmintä. Kovilla pakkasilla saatan laittaa ennen villapukua vielä kevyen oloasun bodyn ja puolipotkareiden päälle.

Mutta meidän vauva tykkää olla lämpöisessä... Kaupoissa sitten olen ehkä ottanut vilttiä pois, jne... Eiköhän se kokeilemalla löydy ja miettimällä, mitä itselle päälle... Riippuu varmaan vaunuistakin, kuinka lämpimän oloinen/suojaava...