Jos olet lapsesi/lapsiesi kanssa pulkkamäessä
niin varmaan tiedät montako liukuria tai pulkkaa on matkassa mukana,vai?
Kommentit (10)
Ja silti voi mennä sekasin jonkun kanssa niin nimet omiin!
En välttämättä tiedä. Miten niin?
Vierailija - 10.02.13 03:40 (ID 16433665)
koska meillä pulkkamäki on naapurissa ja todennäköisesti osa lapsista menisi sinne jo edeltä. Saattavat ottaa pihasta erilaisia pulkkia, rattikelkkoja ja liukureita sen mukaan, millä nyt milloinkin haluavat laskea. En minä mitään tarkistuksia asiasta pidä. T: 2
koska meidän pulkkamäessä ei ole muita kuin meidän perhe.
Jossain menossa armoton perheriita tai mykkäkoulu, kun mies tullut lasten kanssa pulkkamäestä ylimääräisen pulkan kanssa.
Jossain menossa armoton perheriita tai mykkäkoulu, kun mies tullut lasten kanssa pulkkamäestä ylimääräisen pulkan kanssa.
Oltiin nimittäin aamupäivällä laskiastapahtumassa ja pulkka hävisi seläntakaa. Kaikki ympärillä olevat olivat lapsiperheitä ja lapset olivat alle kouluikäisiä. No pikkasen ihmetyttää.
No ei se uusi pulkka paljon maksa, mutta kummasti minua ihmetyttää se, että joku perhe lapsineen nysvää toisten pulkkia.
Oltiin nimittäin aamupäivällä laskiastapahtumassa ja pulkka hävisi seläntakaa. Kaikki ympärillä olevat olivat lapsiperheitä ja lapset olivat alle kouluikäisiä. No pikkasen ihmetyttää.
No ei se uusi pulkka paljon maksa, mutta kummasti minua ihmetyttää se, että joku perhe lapsineen nysvää toisten pulkkia.
Se riita onkin siinä perheessä, mihin ylimääräinen pulkka päätyi ;)
Vierailija - 10.02.13 04:11 (ID 16433784)
Tosin en voi tietää olivatko uusperheitä tms. mutta äitiä ja iskää huudettiin:)
No kuten tuolla aiemmin joku jo ilmoitti, niin eihän sitä nyt aina tiedä mitä vermeitä lapsilla on mukana vaikka oltaisiin yhdessä lähdetty:)