Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun kaveripiirissä niitä, jotka on jämähtäneet sinne aiempaan elämään?

Vierailija
10.02.2013 |

Niille tuntuu olevan ihan hirveen vaikea ymmärtää, että me ei enää juoda niitä kännilärvejä joka viikonloppu ja että elämässä on muutankin hauskaa kuin baari-illat mahdollisimman humalassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Ja tämä kaveri kyselee minua tosi usein mukaan vaikka hyvin tietää että minulla on pieni lapsi ja miehellä vuorotyö. Soittelee myös usein 11 illalla lähdenkö ajelemaan (?!?!) ja abc:lle kahville :D Voi että kuinka erilaista elämämme ovatkaan. Ja ko nainen on mua vanhempi :D Kuitenkin ihan kiva kaveri jonka kanssa on helppoa puhua monista asioista ja siksi rakas vaikka vielä vähän teiniasteella onkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska en ole koskaan viettänyt kuvailemaasi elämää.

Vierailija
4/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tällainen löytyy. Olin villi ja vapaa silloin 18-vuotiaana, tykkäsin käydä baareissa ja humaltua. Mutta se tosiaan oli silloin 18-vuotiaana, josta on nyt vuosia aikaa... Muutama kaveri edelleen tulee tänne jostain kauempaa, lyö pöytään viinapullon tai muuta alkoholia ja olettaa, että nyt vedetään kännit ja lähdetään bailaamaan! Koko asunto melkein kaikuu, kun kaveri huudahtaa "siis eikö sulla enää oo niitä minimekkoja???!! Voi eiii!".

Vaikka kuinka selittää ja kertoo, tuntuu olevan hyvin vaikeaa ymmärtää, etten minä ehkä haluakaan enää ryypätä kuten joskus 10 vuotta sitten. Olen kamala tylsimys, kun mieluummin kävisin kaverin kanssa kävelyllä näyttämässä kaupunkia ja samalla juttelemassa kuulumisista. Sitten voisi tehdä hyvää iltapalaa ja ottaakin vaikka se pari lasia viiniä.

Mutta ei, ei musta enää ole siihen bilettämiseen.

Vierailija
5/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pariutunut kaveri kuvittelee että vietän edelleen sellaista sinkkuelämää kuin hekin aikanaan. Toisin sanoen odottavat, että kuuntelen edelleen samaa musiikkia ja pukeudun samalla tavalla kuin silloin entisessä elämässä, ja tietysti humallun baareissa joka viikonloppu. Elämässäni on paljon muutakin, enkä voisi kuvitellakaan itseäni johonkin yökerhoon tanssilattialle drinkin kanssa glitteriin verhoutuneena. Nämä kaverit kumminkin olettavat että minusta saa baariseuraa muutaman tunnin varoitusajalla silloin kun heitä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi