Pukeutuuko klassisesti pukeutuvan puolisokin yleensä hyvin?
Kommentit (10)
No meillä kyllä. Mies käyttää töissä rennoimmillaan siistejä farkkuja, paitaa ja pikkutakkia, asiakkaan luona pukua. Ei sentään liituraitaa mutta muuten siisti tummanharmaa tms.
Itse pukeudun klassisesti, kesällä rennommin. Hameita ja paitoja, mekkoja, harvemmin housuja tai housupukuja
Kotosalla sitten rennosti lökäreissä molemmat
Ei se, että joku pukeutuu klassisesti, tarkoita että hän pukeutuisi hyvin :) Outo kysymys sinänsä.
Meillä molemmat pukeutuvat klassisesti, jos sillä tarkoitetaan yksinkertaisen tyylikästä, laadukkaisiin perusvaatteisiin perustuvaa pukeutumista. Varoimme kyllä hankkimasta mätsääviä trenssejä, omani on punainen.
Jos tarkoitettiin, ovatko puolisot yleensä pukeutumiseltaan samaa paria, niin ei meillä ainakaan. Itse olen lähempänä klassista pukeutumista, pidän jakkupuvuista ja kuljen mielelläni avokkaissa. Mieheni pukeutu erittäin rennosti, huolimattomasti ja monen mielestä varmaan suttuisestikin. Hänen paitansa on kyllä yleensä puhdas, mutta aina ryppyinen. Silittäminen olisi turhaa - hän on sitä tyyppiä, että siistikin asu alkaa heti repsottaa ja rypistyy alle aikayksikön.
MInä pukeudun klassisen tyylikkäästi, naisellisesti. Seuraan myös muotia ja olen tarkka tyylistäni.
Mieheni pukeutuu sporttisesti, rennosti, "jätkämäisesti". Reisitaskuhousuja, huppareita, farkkuja, t-paitoja. Ei kiinnosta vaatteet ollenkaan. Kunhan on mukavaa ja puhdasta päällä. Ja mielellään tummaa.
Tykkäisin kyllä jos miestäni kiinnostaisi tyyli hieman enemmän ja olen hänelle joitain laadukkaampia vaatteita ostanut jotka kuitenkin sopivat hänen tyyliin. On huomannut itsekkin että laatu kestää paremmin ja on kivemman tuntuista päällä ja näyttää hyvältä.
Kyllä. Tyylistä "klassinen" voidaan tietenkin olla eri mieltä, mutta jos toinen pukeutuu hyvin, asiaan kuuluvasti, niin samoin tekee myös puoliso. Tämän luulisi olevan itsestäänselvyys.
Osaisinpa tokaista lausahdukseni in Oxford English... ;)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:01"]
No meillä kyllä. Mies käyttää töissä rennoimmillaan siistejä farkkuja, paitaa ja pikkutakkia, asiakkaan luona pukua. Ei sentään liituraitaa mutta muuten siisti tummanharmaa tms.
Itse pukeudun klassisesti, kesällä rennommin. Hameita ja paitoja, mekkoja, harvemmin housuja tai housupukuja
Kotosalla sitten rennosti lökäreissä molemmat
[/quote]
Miksi? Onko elämänne kulissia?
Johan on kysymys. Onko klassinen sama kuin hyvä vai antaako ajatus yhtään liikkumavaraa? Minä pukumiehen vaimona epäilen että en itse pukeudu ns. hyvin.
mutta mieheni (ainakin minun mielestä) vähän miten sattuu. Siis on hänelläkin tavallaan tarkka maku pukeutumisen suhteen, mutta tyyli paljon rosoisempi/ ei niin harkittu. Kuitenkin minusta olisi koomista alkaa pukea miestäni, kuten aika monet naiset tuntuvat tekevän, eikä hän varmaan siihen suostuiskaan. Vaimojensa pukemat miehet ovat minusta aika tohveleita..
Ei katukuvan perusteella yleensä!!