Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuuko klassisesti pukeutuvan puolisokin yleensä hyvin?

Vierailija
09.02.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katukuvan perusteella yleensä!!

Vierailija
2/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kyllä. Mies käyttää töissä rennoimmillaan siistejä farkkuja, paitaa  ja pikkutakkia, asiakkaan luona pukua. Ei sentään liituraitaa mutta muuten siisti tummanharmaa tms.

Itse pukeudun klassisesti, kesällä rennommin. Hameita ja paitoja, mekkoja, harvemmin housuja tai housupukuja

Kotosalla sitten rennosti lökäreissä molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että joku pukeutuu klassisesti, tarkoita että hän pukeutuisi hyvin :) Outo kysymys sinänsä.

Vierailija
4/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat pukeutuvat klassisesti, jos sillä tarkoitetaan yksinkertaisen tyylikästä, laadukkaisiin perusvaatteisiin perustuvaa pukeutumista. Varoimme kyllä hankkimasta mätsääviä trenssejä, omani on punainen. 

Vierailija
5/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitettiin, ovatko puolisot yleensä pukeutumiseltaan samaa paria, niin ei meillä ainakaan. Itse olen lähempänä klassista pukeutumista, pidän jakkupuvuista ja kuljen mielelläni avokkaissa. Mieheni pukeutu erittäin rennosti, huolimattomasti ja monen mielestä varmaan suttuisestikin. Hänen paitansa on kyllä yleensä puhdas, mutta aina ryppyinen. Silittäminen olisi turhaa - hän on sitä tyyppiä, että siistikin asu alkaa heti repsottaa ja rypistyy alle aikayksikön.

Vierailija
6/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä pukeudun klassisen tyylikkäästi, naisellisesti. Seuraan myös muotia ja olen tarkka tyylistäni.

Mieheni pukeutuu sporttisesti, rennosti, "jätkämäisesti". Reisitaskuhousuja, huppareita, farkkuja, t-paitoja. Ei kiinnosta vaatteet ollenkaan. Kunhan on mukavaa ja puhdasta päällä. Ja mielellään tummaa.

Tykkäisin kyllä jos miestäni kiinnostaisi tyyli hieman enemmän ja olen hänelle joitain laadukkaampia vaatteita ostanut jotka kuitenkin sopivat hänen tyyliin. On huomannut itsekkin että laatu kestää paremmin ja on kivemman tuntuista päällä ja näyttää hyvältä.

Vierailija
7/10 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tyylistä "klassinen" voidaan tietenkin olla eri mieltä, mutta jos toinen pukeutuu hyvin, asiaan kuuluvasti, niin samoin tekee myös puoliso. Tämän luulisi olevan itsestäänselvyys.

Osaisinpa tokaista lausahdukseni in Oxford English... ;)

Vierailija
8/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:01"]

No meillä kyllä. Mies käyttää töissä rennoimmillaan siistejä farkkuja, paitaa  ja pikkutakkia, asiakkaan luona pukua. Ei sentään liituraitaa mutta muuten siisti tummanharmaa tms.

Itse pukeudun klassisesti, kesällä rennommin. Hameita ja paitoja, mekkoja, harvemmin housuja tai housupukuja

Kotosalla sitten rennosti lökäreissä molemmat

[/quote]

Miksi? Onko elämänne kulissia?

Vierailija
9/10 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kysymys. Onko klassinen sama kuin hyvä vai antaako ajatus yhtään liikkumavaraa? Minä pukumiehen vaimona epäilen että en itse pukeudu ns. hyvin.

Vierailija
10/10 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni (ainakin minun mielestä) vähän miten sattuu. Siis on hänelläkin tavallaan tarkka maku pukeutumisen suhteen, mutta tyyli paljon rosoisempi/ ei niin harkittu. Kuitenkin minusta olisi koomista alkaa pukea miestäni, kuten aika monet naiset tuntuvat tekevän, eikä hän varmaan siihen suostuiskaan. Vaimojensa pukemat miehet ovat minusta aika tohveleita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme