Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asioista tunnistat pelimiehen?

Vierailija
08.02.2013 |

Miten "annat takaisin" pelimiehelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelimies on hyvä ei sitä tunnista mistään. Paitsi voi ehkä arvata siitä, että on sellainen johon ihastuu helposti.

Vierailija
2/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat vetää oikeista naruista.

En anna mitään takas, ei ole tarvetta.

Aloittajalla taitaa olla enemmänkin murhetta jostain miehestä, käytti sua hyväkseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään "tärkeitä" ihmisiä keiden tunteminen tuo hänelle jotain näkyvyyttä, jatkuva itsensäkorostaminen ja ulkonäön kohentaminen. jos juttelee jollekin korostaa tämän puolia saaden "kohteen" tuntemaan itsensä erityiseksi. tunnen tälläisen miehen koska ystäväni seurusteli tälläisen kanssa 3 vuotta ja kertoi eron jälkeen kaikki miten hurmasi ystäväni ja puolet kylän naisista, myös narsistisia piirteitä löytyy. itse suodatan kaikki tämän miehen puheet,ei tehoa minuun :D

Vierailija
4/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias hyvä, lipevä käytös. Sanoo olevansa jotain "hienoa" tai hienolta kuulostavaa. Arkkitehti, graafikko, lääkäri. Pukeutuu tyylikkäästi muttei silmiinpistävästi. Tarjoaa aina, avaa ovet, imartelee. Osaa puhua muttei lopulta olekaan yleensä kovin sivistynyt. Tämän huomaa koulutettu ihminen helpostikin, sillä yleensä pelimiehellä menee energia muuhun kuin syvälliseen opiskeluun. Pelimies ei lähentele eikä helposti tee liian ilmeisiä alotteita, haluaa että nainen tekee sen itse.

Kerran olin pelimiehen kanssa kahvilla mutten jaktanut pidempään, tunnistin tyylin. Kirjoitin hänelle etten halua olla pano nro 483, en halua koristaa kenenkään tilastoja.

Sanotaan, että koira koiran tuntee. Olen samaa mieltä siinä suhteessa että täytyy jonkin verran olla ns pörräyskokemusta että tunnistaa tyypin.

Vierailija
5/7 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 19:58"]

Kerran olin pelimiehen kanssa kahvilla mutten jaktanut pidempään, tunnistin tyylin. Kirjoitin hänelle etten halua olla pano nro 483, en halua koristaa kenenkään tilastoja.

[/quote]

Entä jos mies oli oikeasti hyväpalkkainen lääkäri, joka oli panostanut iltaanne parhaansa mukaan ollen aidosti kiinnostunut juuri sinusta?

Vierailija
7/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up