Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ilta-Sanomien Putous-uutismoka jo poistettu?

Vierailija
07.02.2013 |

Iltis paljasti tänään vahingossa, että Samppa Linna tippuu lauantaina hahmokisasta. Eikä muka ole käsikirjoitettu. Uutinen korjattiin puolessa tunnissa.

http://aijaa.com/J01Hq9

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kai...

Vierailija
2/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:33"]

Kyl kai...

[/quote]

Voi daa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teksti, jota muokattiin pian.

"Putous-näyttelijä Aku Hirviniemi kertoo olevansa siviilissä kaikkea muuta kuin hauska tyyppi.

Suomen hauskimmaksi mieheksi tituleerattu näyttelijä Aku Hirviniemi kertoo suoraan, ettei ole siviilissä kovinkaan hauska tyyppi. Itse asiassa aivan päinvastoin.

Näyttelijä asuu avoliitossa käsikirjoittaja Niina Lahtisen kanssa ja pariskunnalla on kaksi tytärtä.

- En minä oikeasti ole hauska. Lehdet ovat oikeassa, olen ilkeä ihminen, Hirviniemi paukauttaa.

Hirviniemen sketsihahmokilpailun hahmo Samppa Linna putosi viime viikolla kilpailusta. Näyttelijä kertoo saaneensa palautetta, ettei ilmeetön kuminaama naurattanut tarpeeksi.

- Joidenkin mielestä naamari pilasi hahmon. Samppa Linnan kehonkieli on kuitenkin se tärkein ominaisuus.

Putouksen Unicef-erikoisjakso lähetetään jälleen lauantaina 2. maaliskuuta. Hirviniemi kertoi tiedotustilaisuudessa, mitä jaksossa tullaan näkemään.

- Jaksossa aihetta lähestytään huumorilla, mutta kenenkään köyhyydelle ei naureta. "