Oletko pitänyt lapsen jos raskauduit roaccutan kuurin aikana?
eli olisiko millään mahdollista saada tervettä lasta? Itse olen syönyt roaccutania 3,5kk päivittäin. Ehkäisynä kuparikierukka joka nyt ilmeisesti on pettänyt... Vain asiallisia vastauksia sillä tiedän että raskautuminen on ehdoton nou nou, mutta kun ehkäisy ilmeisestikin petti.
Kommentit (9)
Sitäpaitsi sun olis pitänyt käyttää tuplaehkäisyä, kuten lääkäri on neuvonut.
Sitäpaitsi sun olis pitänyt käyttää tuplaehkäisyä, kuten lääkäri on neuvonut.
Vaikka muuten kuparikierukkaan luotankin, Roaccutanin kanssa käyttäisin ehdottomasti myös kortsua.
kyllä olen kuurin lopettanut. Katsotaan kuinka käy. Aborttiin taidan kuitenkin lopulta suostua.
eli olisiko millään mahdollista saada tervettä lasta? Itse olen syönyt roaccutania 3,5kk päivittäin. Ehkäisynä kuparikierukka joka nyt ilmeisesti on pettänyt... Vain asiallisia vastauksia sillä tiedän että raskautuminen on ehdoton nou nou, mutta kun ehkäisy ilmeisestikin petti.
Lapsi on jo 10 vuotias aivan mahtavan ihana terve ja älykäs poika.
Kävin itse aikanani asiasta puhumassa Kättärillä, ja siellä mulle lääkäri sanoi, että nykyään ei ehdoteta aborttia tuossa tilanteessa, vaan lääkitys lopetetaan saman tien. Että kun raskaus on niin alussa vielä, alkion solut ovat ns. erikoistumattomia, eli vielä ei ole selvää mistä tulee korva, mistä nenä. Ja jos noita soluja tuhoutuu, ne pystyvät uusiutumaan.
mutta en siis tiedä millä viikolla olet. Mulla tuli ekat oireet pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja silloin lopetin. Tuolloin ultrassa ei näkynyt kuin paksuuntuneet limakalvot, viikon päästä tuosta näkyi pieni viiva, ei edes vielä mitään kunnon alkiota.
Sielläkin ensin pompoteltiin lääkäreiden taholta, että ei mitään mahdollisuuksia ja seuraavalla kerralla niitä taas olikin.
Tyttö on nyt tokalla, kaunis kuin mikä.
Roaccutaniahan ei sais määrätä kuparikierukan käyttäjälle.
Lapsi on jo 10 vuotias aivan mahtavan ihana terve ja älykäs poika.
Kävin itse aikanani asiasta puhumassa Kättärillä, ja siellä mulle lääkäri sanoi, että nykyään ei ehdoteta aborttia tuossa tilanteessa, vaan lääkitys lopetetaan saman tien. Että kun raskaus on niin alussa vielä, alkion solut ovat ns. erikoistumattomia, eli vielä ei ole selvää mistä tulee korva, mistä nenä. Ja jos noita soluja tuhoutuu, ne pystyvät uusiutumaan.
mutta en siis tiedä millä viikolla olet. Mulla tuli ekat oireet pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja silloin lopetin. Tuolloin ultrassa ei näkynyt kuin paksuuntuneet limakalvot, viikon päästä tuosta näkyi pieni viiva, ei edes vielä mitään kunnon alkiota.
Viikot ei vielä tiedossa. Mutta katsotaan miten käy :( On tuo aika myrkky tuo lääke. En olisi ikinä uskonut kierukan pettävän.
Kiva kuulla, että madollisuus saada terve lapsi olisi olemassa..
Roaccutaniahan ei sais määrätä kuparikierukan käyttäjälle.
Kyllä mulle vaan määräsivät..
lääkäri tuohon parhaiten osaa vastata