Jos laihdun normaalipainoon, jääkö minulle kamalasti ylimääräistä nahkaa?
Painoin 104 kg, nyt 93.4 kg. Olen 170cm pitkä, alle 25-vuotias. Tavoitteena olisi päästä johonkin 70kg tienoille, ihanteeni olisi 65kg. Jos siis onnistun projektissani, jääkö esim vatsan iho ja allit ikuiseksi riesaksi?
Eli onko leikkaus ainut vaihtoehto? Paljonko semmoiset maksavat?
Kommentit (11)
että saattaapi jäädä roikkumaan. Tai ainakin vaatii aivan järkyttävän määrän treeniä, sulla kumminkin on aika paljon ylipainoa.
Painoin 104 kg, nyt 93.4 kg. Olen 170cm pitkä, alle 25-vuotias. Tavoitteena olisi päästä johonkin 70kg tienoille, ihanteeni olisi 65kg. Jos siis onnistun projektissani, jääkö esim vatsan iho ja allit ikuiseksi riesaksi?
lihot takaisin, ei tuo innostus kestä kauaa sinulla. ainahan siinä niin käy, että luovutat, ja alat taas vetää ruokaa sisuksiisi kuin sika.
lihot takaisin, ei tuo innostus kestä kauaa sinulla. ainahan siinä niin käy, että luovutat, ja alat taas vetää ruokaa sisuksiisi kuin sika.
[/quote]
Tuo on sinun mielipiteesi, itse en ole samaa mieltä. Sitäpaitsi et edes varsinaisesti vastannut kysymykseen :D
Taidat olla joku katkera mamma, joka on ehkä itse joskus onnistunut laihtumaan mutta lihonut korkojen kera takaisin :DDD
mutta ei se allien nahka vetäydy sen punttitreenin takia, ei siinä nahkaa harjoiteta vaan lihaksia. Jos nahkaa on tosi paljon niin melko helvetisti pitää lihasten kasvaa jotta se täyttäisi saman tilan kuin läski ennen.Salitreenistä on aina apua ja tulee paremman näköiseksi,mutta jos ylimääräistä nahkaa on paljon niin ei se punttaamalla lähde. joillakin kyllä itsekseen "vetäytyy" osittain.
allit voi roikkua, mutta ne saa kiinteäksi käsipainoilla.
Oet tosi nuori, jos et ole synnyttänyt niin ei luultavasti jää mihinkään mitään roikkoa.
Treeniä vaan.
olet nuori, kudoksesi kiinteytyvät helpommin. ylipainoakaan ei ole niin järkyttäviä määriä. mutta laihduta ajoissa, myöhemmin kiinteytyminen vaikeutuu.
Eikai se nahka ilmaankaan häviä jos on laihdutettu paljon. Mä oon aina ollu pieni ja hoikka 158/52 ja raskauksissa mulle tuli aivan älyttömän iso vatsa, siis niin iso että monia ihmisiä oikeasti nauratti kun näkivät minut ja kilojakin tuli melkein 15. No, nyt olen taas samoissa mitoissa, mutta maha roikkuu. Ei palautunut siitä valtavasta venytyksestä.
Sori ap, en halunnut lannistaa, ihmettelin vaan ed. vastausta. En osaa sanoa paljonkon kauneuskirurgiset leikkaukset maksavat, mutta käsittääkseni paljon. Mutta älä anna sen olla esteenä laihdutukselle. Paljon terveempi ja kuitenkin paremman näköinen olet sitten hoikempana, vaikka kuinka nahkaa olis jäänyt. Voithan säästää rahaa hissukseen, mikäli haluat joskus leikkaukseen tai jopa ottaa sitten lainaa sitä varten.
Oet tosi nuori, jos et ole synnyttänyt niin ei luultavasti jää mihinkään mitään roikkoa.
Treeniä vaan.
Olen synnyttänyt, 1 lapsi. Synnytyksestä aikaa 3kk, mutta maha ei roiku sen kummemmin kuin ennen raskauttakaan. Mahani ei oikeastaan kasvanut edes kauheasti, minulla on todella taaksepäin oleva kohtu.
Ei se maha niin mua edes haittaisi, vaan ne allit. Olen aina haaveillut että voisin käyttää toppeja kesällä, ilman että tarvisi aina häpeillä.
Ja juu, en tietenkään lannistu tästä, tosiasioille mitään ei voi :) Ja siksi olenkin nyt yrittänyt todella piiskata itseäni ruotuun, koska nuorempana on helpompi laihtua ja kiinteytyä. Tuo n. 10kg pudotuskin on kohentanut mielialaani niin paljon, että motivaatiota kyllä löytyy, vaikka nahka ehkä vähän roikkuisikin =)
Raskauden aikana minulle ei siis tullut yhtään ylimääräistä kiloa, laihduin itseasiassa 5 kiloa.
Vaikuttaako raskaus paljonkin kudosten kiinteytymiseen?
Ja tämä ylipainoni on kertynyt pikku hiljaa, olen ollut lihava niin kauan kuin muistan, eli ei ole tullut missään ihan parissa vuodessa.