Siis missä niitä kohuttuja merkkareita oikein myydään? Missään ei ole näkynyt!
Kommentit (17)
Prismasta ostin viimeksi ja sitä ennen lähi-Salesta.
prismoissa, sittareissa...
karkkihyllystä löytyy.
Onko ne jotain eri merkkareita kuin mitä irtokarkkilaareista saa?
Näin Oulunkylän postissa (Helsingissä). En ostanut, kun ajattelin niiden hintojen olevan kalliimmat kuin muualla, mutta sen jälkeen en ole muistanut koko asiaa.
Saattaa siis olla muissakin postikonttoreissa.
pari viikkoa sitten. Ovat sellaisessa tummanharmaassa pussissa, jossa taisi olla pääkallon kuva.
Aika mitäänsanomattomia.
pari viikkoa sitten. Ovat sellaisessa tummanharmaassa pussissa, jossa taisi olla pääkallon kuva.
Aika mitäänsanomattomia.
Mulla on se pussi tossa eikä noi ole nähnytkään niitä alkuperäisiä. Saman makuisia myydään joka makuunissa irtokarkkeina.
Ainoo ero on se et noi on tosi sitkosia. Menee ikuisuus syödessä.
Amalgaamipaikat ovat hammaslääkäreidenkin mielestä edelleen kaikkein varmimpia ja kestävimpiä paikkoja.
Nämä uudet vaaleat paikat saattaa noilla merkkareilla lähteäkin.=D
Mulla on se pussi tossa eikä noi ole nähnytkään niitä alkuperäisiä. Saman makuisia myydään joka makuunissa irtokarkkeina.
[/quote]
yleensä vedän karkkipussin illassa, noista merkkareista on riittänyt viikolle, kun ei saa noin sitkeitä syötyä.
Amalgaamipaikat ovat hammaslääkäreidenkin mielestä edelleen kaikkein varmimpia ja kestävimpiä paikkoja.
Nämä uudet vaaleat paikat saattaa noilla merkkareilla lähteäkin.=D
Mulla lohkesi iloisesti vanha amalgaamipaikka kun erehdyin hölmö noita merkkareita syömään. Fazer tuskin maksaa hammaslääkärireissua? Saisivat kyllä lisätä pakkaukseen varoituksen!
Perjantaina oli myynnissä. Varmasti vähitellen kaikkiin kauppoihin. Merkkarit ovat pussissa ja Fazerin tuote muistaakseni. Pitäisi olla alkuperäisen reseptin mukainen maku. Alkuperäistä pienempiä kooltaan ja salmiakkimerkkareissa lovi.
viimeviikolla ja oli pettymys. Hirveen mauttomia oli
yleensä vedän karkkipussin illassa, noista merkkareista on riittänyt viikolle, kun ei saa noin sitkeitä syötyä.
--ei ois merkkarita jos eivät kestäisi suussa koko leffaa :)
Aika mitäänsanomattomia.
Sitäpaitsi noi on tehty alkuperäisellä reseptillä. Vanhoihin kunnon merkkareihin ei oo muuta eroa ku pienempi koko.
Vai niin
Nämä uudet vaaleat paikat saattaa noilla merkkareilla lähteäkin.=DMulla lohkesi iloisesti vanha amalgaamipaikka kun erehdyin hölmö noita merkkareita syömään. Fazer tuskin maksaa hammaslääkärireissua? Saisivat kyllä lisätä pakkaukseen varoituksen!
"Ei saa purra, saattaa paikka hajota"
No ne perinteiset merkkarit OLI sitkoisia
Aika mitäänsanomattomia.
Ainoo ero on se et noi on tosi sitkosia. Menee ikuisuus syödessä.Sitäpaitsi noi on tehty alkuperäisellä reseptillä. Vanhoihin kunnon merkkareihin ei oo muuta eroa ku pienempi koko.
varmaan alkaa just pikkuhiljaa olla joka kaupassa.