Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias tyttöystävä viikonloppuna 18-vuotiaan poikaystävän kotibileisiin?

Vierailija
05.02.2013 |

Saako 16v ottaa muutaman, mitä olette mieltä?

Minusta voi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus seki pitää alottaa, nobot!!!ei pari kertaa kuussa 16-vuotiaasta epänormaalia tee! 

Vierailija
2/27 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle.

Onkohan noissa kotibileissä ketään selvää aikuista valvomassa tilannetta ?

Kerrot että baariin menoa joutuu vielä odottamaan mutta kotibileissä voi kyllä juoda. Minä olisin kyllä tosi huolissani siitä että jos juo vaikka baarissa niin siinä on henkilökuntaa ym. paikalla mutta kun juo kotibileissä missä monenlaista ja vanhempaakin sakkia niin millä todennäköisyydellä siinä kokeillaan jotain muutakin ? Ilokaasua, pilveä, väkeviä, lääkkeitä, pelataan räsypokkaa, kuvataan jotain sopimatonta, seksiä jne.

Itse en päästäisi. Enkä varsinkaan päätäisi ja lupaisi vielä joudakkin alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa nuorten kotibileissä touhutaan yleensä sitä mitä voi katsella tuolta netistäkin esim. hakusanoilla teen party orgasm tai teen gangbang party. Eli siis paneskelevat siellä toisiaan. Huh, on menoa ja meininkiä.

Vierailija
4/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajia löytyy varmasti niin nuorista, mutta yhtä hyvin vanhoistakin.

En usko että nämä nuoret ovat todellakaan mitään joukkoraiskaajia... olen useita heistä kuitenkin tavannut

- AP

Vierailija
5/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pervot orgiat.

Vierailija
6/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajia löytyy varmasti niin nuorista, mutta yhtä hyvin vanhoistakin. En usko että nämä nuoret ovat todellakaan mitään joukkoraiskaajia... olen useita heistä kuitenkin tavannut - AP

Ei siellä ketään raiskata! Tytöllesi vain kerrotaan, että kaverit jakaa kaiken, myös tyttöystävät. Ei siinä ole mitään väkisinmakaamista tms. Kun on tarpeeksi humalassa ja haluaa miellyttää poikakaveria, niin ilman muuta antaa muillekin. Ihan perusmeininkiä, tyttösi takuulla tietää sen jo nyt.

Vierailija
7/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kanssa -mentaliteetillahan siellä tyttökaverit on, etenkin alaikäiset. Tulee tyttösi saamaan kyytiä, josta on tähän asti vain unelmoinut ja poikakaveri saa katsoa vierestä. Seurustelu ei tarkoita sitä, etteikö pojan kaveritkin saisi olla osallisina.

Tän tekstin takana on oltava trolli, miesasiamies tai joku kireän pipon uskovainen iki-impi. Itse pistän kolikkoni vaihtoehtoon b.

Vierailija
8/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän voi leikkiä k-18leikkejä.

Vierailija
9/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajia löytyy varmasti niin nuorista, mutta yhtä hyvin vanhoistakin. En usko että nämä nuoret ovat todellakaan mitään joukkoraiskaajia... olen useita heistä kuitenkin tavannut - AP

Ei siellä ketään raiskata! Tytöllesi vain kerrotaan, että kaverit jakaa kaiken, myös tyttöystävät. Ei siinä ole mitään väkisinmakaamista tms. Kun on tarpeeksi humalassa ja haluaa miellyttää poikakaveria, niin ilman muuta antaa muillekin. Ihan perusmeininkiä, tyttösi takuulla tietää sen jo nyt.

Taidat oikein kiehua katkeruudesta, kun teinit seurustelevat keskenään eivätkä teidän 30-40-v aikuisten miesten kanssa. Tuntuu varmasti väärältä?

Vierailija
10/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kanssa -mentaliteetillahan siellä tyttökaverit on, etenkin alaikäiset. Tulee tyttösi saamaan kyytiä, josta on tähän asti vain unelmoinut ja poikakaveri saa katsoa vierestä. Seurustelu ei tarkoita sitä, etteikö pojan kaveritkin saisi olla osallisina.

Tän tekstin takana on oltava trolli, miesasiamies tai joku kireän pipon uskovainen iki-impi. Itse pistän kolikkoni vaihtoehtoon b.

Kohtaan työssäni nuoria ja kuulen asioita, joista vanhemmilla ei ole aavistustakaan. Aika moni 18v "seurustelee" nuorempien kanssa, koska alaikäinen on helposti viinalla vieteltävissä (jopa maksettavissa) ja usein nuo tytöt uskovat sokeasti, kun ihana poikakaveri on sitä mieltä, että kaverikin on kiinnostunut eikä häntä haittaa, jos saa vähän vaikka kuvata. Netistä löytyy autenttisia videoita, myös suomalaisia.

Vierailija
11/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että viestin kirjoittaja on itse ollut teininä jakorasia, ei tarkoita että ap:n tytär olisi samaa maata!

Kyllä sitä tuli itsekin juotua 16v, eikä muuten tullut jaeltua, kun oli järki sentään päässä. Äskeisen viestin kirjoittaja vain on katkera, että on jaellut itseään poikaystävänsä kavereille. Kaikki ei kuitenkaan tee niin!

Miksei tyttö voisi mennä ja pitää hauskaa? Kyllä minäkin antaisin luvan :)

Vierailija
12/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt mietitään näitä juomisasioita niin joissain maissahan on ihan luvallista sen 16v ottaa alkoholia. Miksiköhän?

Sitten kun ajatellaan että on itse ainut joka siellä on selvinpäin, niin eihän se kivaa ole. Joten ei varmaan ole järkeä mennä alkoholipitoisiin kotibileisiin jos ei siellä mitään ota? Tämän minäkin ymmärrän.

Aikuisuuteen pitää odottaakin asioita. Joutuuhan hän esimerkiksi odottamaan baariin pääsyä, mutta sitten kotibileet on taas eriasia ja ne pari vuotta ennen baariin pääsyä voidaan sallia. 18-vuotiaankaan aivot eivät ole muuten vielä edes valmiit, joten ei se varmaan senkään ikäiselle sitten hyvää tee alkoholi ja 16-vuotiaalla verrattuna 18-vuotiaaseen on tuskin paljoakaan eroa fyysisessä kehityksessä.

En usko että hän myöskään alkoholisoituu jos ottaa joskus kotibileissä vähän.

- AP

Vierailija
13/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiselta hyväksikäytöltä kuulostaa.

ts. tytön raiskaamiselta

- AP

Vierailija
14/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan työssäni nuoria ja kuulen asioita, joista vanhemmilla ei ole aavistustakaan. Aika moni 18v "seurustelee" nuorempien kanssa, koska alaikäinen on helposti viinalla vieteltävissä (jopa maksettavissa) ja usein nuo tytöt uskovat sokeasti, kun ihana poikakaveri on sitä mieltä, että kaverikin on kiinnostunut eikä häntä haittaa, jos saa vähän vaikka kuvata. Netistä löytyy autenttisia videoita, myös suomalaisia.

että mielestäsi 18-v teini on yhtä aikuinen kuin sinä 40+ mies, ja näin ollen olette ns. samalla viivalla eli yhtä sopivia harrastamaan seksiä alaikäisen 16-v tytön kanssa. Ja koska kaltaisellasi ikälopulla haaskalla ei tuohon tietenkään mitään saumaa ole, haluat kieltää sen myös muilta. Eli perus miesasiamies-logiikkaa, jossa kaiken takana on kateus ja jokseenkin sairaalloinen kiinnostus alaikäisiin tyttöihin. Eikö vain?

Vierailija
15/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen poikaystävän vanhemmako, jotka aikovat olla kotona ja valvoa bileitä? Vai meneekö ap tyttönsä mukaan valvojaksi?

Get real! :D

Meidän vanhempien aikaan ei ollut mitään av-palstoja, jokainen kasvatti lapsensa järkeensä ja/ tai (oikeiden, elävien) ystävien neuvoihin luottaen.

Me mokattiin monella tavalla, mutta oli ihan kotikasvatuksesta kiinni mentiinkö hunningolle vai ei. Suurin osa ei mennyt.

Vierailija
16/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemman kuulu luvata moista. Ajattelitko vielä ostaa ne muutamat hänelle? Siis missä on vanhemmuus?

Vierailija
17/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti saa, sitten se on koko bileiden kaikkien poikien helppo nakki.

Vierailija
18/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmuudella tietäisin, ettei se 16v ihan kuivin suin olisi, ellei olis kisat aamulla...

Vierailija
19/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikana 16v ei kysytty äidiltä lupaa. Otettiin muutama, mutta mentiin myös kotiintuloaikaan kotiin eli viimeistään 24.00. Siinsä ei kauheasti voi juoda, jos pitää olla kotikuosissa. Suosittelen kotiintuloaikaa ja sitä että et ota juomiseen muuta kantaa kuin että se on kielletty alle 18v. En siis kannustaisi. Todennäköisesti juo, mutta et siis kannusta ja se pakottaa hänet juomaan vähemmän.

Vierailija
20/27 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän seurustelee.

- AP