Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää niin tämä "älä tee sitä ja tätä" kun yrität lasta

Vierailija
05.02.2013 |

Olen nyt 6 vuotta yrittänyt raskautta, ja polttanut tai juonut en ole. Mies ei siedä viinaa juovia naisia, et vaikka olis huvittanut, olen sovun takia ollut ilman. No raskaaksi en ole tullut, mutta naapurin nainen on tänä aikan pyöräyttänyt 3 lasta, ja maha on taas pystyssä. Vetää tupakkia niin että oksettaa katsoa, ja väliäjat kun ei ole ollut raskaana, on kyl reilusti kuppi näkemäni ja kuulemani perusteella maistunut. Et sellasta... Ai niin, ja minä harrastan liikuntaa ja olen hoikka. Toisin kuin tämä sarjana poikiva naapuri.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattais edes suoda lapsen syntymää. Millaiset arvot annat jälkikasvulle, kun kielenkäyttösi ja arvomaailmasi on noin ruma.

Vierailija
2/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haluttiin lapsi, tasan vuosi yrityksen aloituksesta mentiin tutkimuksiin ja selvis että ei voida saada lasta muuten kuin keinohedelmöityksellä. 2v8kk yrityksen alotuksesta syntyi vauva hoitojen ansiosta. Tiedän et hoidoissa olis voinu kestää kauemminkin mut miks kukaan yrittää iteksee 6 vuotta ja kitisee katkeruutta kun olis vaihtoehtojakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsettomuuteen paljon muitakin syitä kuin lihavuus ja tupakka.

Vierailija
4/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsettomuuteen paljon muitakin syitä kuin lihavuus ja tupakka.

Ja olipa niin ruma avaus, eten viitsi ees tsempata. Tulee mieleen A-L Härkönen kaikessa katkeruudessaan.

T: alvariinsa porsinut emakko

Vierailija
5/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiökato uhkaa........Televisiota kolme tuntia päivittäin katselevilla miehillä havaittiin tutkimuksessa miltei puolet vähemmän siittiöitä kuin heillä, jotka eivät televisiota katsoneet.

Vierailija
6/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiökato uhkaa........Televisiota kolme tuntia päivittäin katselevilla miehillä havaittiin tutkimuksessa miltei puolet vähemmän siittiöitä kuin heillä, jotka eivät televisiota katsoneet.

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2013020516637960_se.shtml

Vierailija
7/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei menis minnekkään spermatutkimuksiin ikipäivänä

Vierailija
8/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on yrittänyt elää mahdollisimman suotuisalla tavalla turhaan, ja samaan aikaan siinä vieressä joku porsas tekee mukuloita liukuhihnalla. Kyllä, katkeruudelle ei mitään voi. Otan osaa. Sinä voit kuitenkin mennä yksinkin selvityttämään, onko sinussa vikaa. Ainakin saat lääkkeitä, joilla edesauttaa hedelmöittymistä, joten mene ihmeessä lääkäriin.

Vierailija
9/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun alkoholinkäyttöäsi, koska ei "siedä" alkoholia juovia naisia (onko se itsekin raivoraitis?)

Ja kokee, että lapsettomuus on sun ongelmasi, ei koske häntä.

Minä ihan ekana heivaisin tuollaisen äijän huitsin nevadaan.

Ei tuossa kuule mitkään poppaskonstit auta. Sun on mentävä tutkimuksiin. Käy ensin itse tutkimuksissa, katsotaan hormonitasot ja se, onko kohdussa kenties vikaa tai munajohtimissa.

Ja sitten pyydät miestä inseminaatioon, niillä lapsettomuushoidot muutenkin yleensä aletaan. Miehen siemennneste pestään ja pannaan truutalla sisällesi just oikeaan aikaan - tuossa tulee samalla tutkittua ne siittiöt, ilman että mies välttämättä edes tajuaa niiden tulevan syynätyksi.

Vierailija
10/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kunnon ihminen ja toinen on porsas?

Vierailija
11/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän karu totuus ole, ettete te saa lasta luomusti.

Vierailija
12/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tutkimuksiin!

Mieti jos yks ainut pilleri saisi sinut raskautumaan. Oletko testannut ovuloitko? Jos et ovuloi, niin siihen voi tosiaan olla apu pelkästä yhdestä lääkkeestä.

Vierailija
13/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi joka aiheuttaa lapsettomuutta on usein hoikkien, savuttomien, raitiiden, urheilullisten ja koulutettujen nuorten naisten tauti.

Vierailija
14/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tutkimuksiin! Mieti jos yks ainut pilleri saisi sinut raskautumaan. Oletko testannut ovuloitko? Jos et ovuloi, niin siihen voi tosiaan olla apu pelkästä yhdestä lääkkeestä.

Ja ne pitäis olla luotettavia. Kohtu ja alakerta on ultrattu 5 vuotta sitten.