Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisitte Thaimassa perheen kesken ja mies ilmoittaisi

Vierailija
05.02.2013 |

että aikoo jäädä vielä yksin Thaimaahan joksikin aikaa? Lähtisitkö kiltisti lasten kanssa pois? Jonkin ajan kuluttua mies sitten ilmoittaisi Thaimaasta ettei voi vieläkään tulla kotiin, koska dengue-kuume on iskenyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, ja kotona vaihdattaisin lukot.

Vierailija
2/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joutuisi antamaan avoimen asianajovaltakirjan, jotta voin hoitaa asioita kotimaassa. Eli jos katoaa, on minulla lupa käyttää pankkitiliään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yrittäisi n saada ukkelin mahdollisimman pian hyvään hoitoon, mieluiten Suomeen. Sanoisin että heti kotiin siis

Vierailija
4/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaista tapahtuisi, mutta jos mies noin sanoisi, että aikoo jäädä vielä viikoksi, niin veisin lääkäriin samointein.

Vierailija
5/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin olisi lukkojen vaihto edessä.

Voisi ottaa itselleen sieltä samalla paikallisen maksullisen naisen vaimokseen.

Vierailija
6/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin kyseessä :D

Vierailija
7/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys

Vierailija
8/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tules ap paljastamaan miksi tällaista kyselet

Vierailija
9/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos enää ollenkaan

Vierailija
10/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos enää ollenkaan

ja joku mies vielä kehtaa haukkua meitä.

Vierailija
11/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varmaankin pitäisi tosiaan palata Suomeen töiden takia. Lapsemme eivät kuitenkaan ole vielä kouluikäisiä, joten he voivat matkustella niin paljon kuin haluavat. He jäisivät tietysti isän kanssa Thaimaahan! Saisivat kerrankin kunnolla laatuaikaa isän kanssa, ja minulla taas olisi vapaus kaikki illat laiskotella kotona omassa rauhassa, lukea kirjoja, ahmia jäätelöä jne. kenenkän inisemättä korvan juuressa. Voi, se olisikin mahtavaa!

Vierailija
12/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa thaimaahan.

Itse saattaisin koto-Suomessa pyytää virkavapaata ja lähteä huvireissulle Gambiaan.

Minun varmaankin pitäisi tosiaan palata Suomeen töiden takia. Lapsemme eivät kuitenkaan ole vielä kouluikäisiä, joten he voivat matkustella niin paljon kuin haluavat. He jäisivät tietysti isän kanssa Thaimaahan! Saisivat kerrankin kunnolla laatuaikaa isän kanssa, ja minulla taas olisi vapaus kaikki illat laiskotella kotona omassa rauhassa, lukea kirjoja, ahmia jäätelöä jne. kenenkän inisemättä korvan juuressa. Voi, se olisikin mahtavaa!

Vierailija
13/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää se sama reissaava mies joka sai ruotsinaivala sp-taudin lakanoista......reissumies.

Vierailija
14/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi jäädä yksin thaimaahan ellei mielessä olisi päästä kokeilemaan thaimaalaista naista? Minusta kuulostaa tosi oudolta, että haluaa yksin jäädä...ymmärtäisin jos mies olisi esim. joku valtamerien tutkija ja jäisi työhönsä liittyen, mutta muuten, en tajua. Ja onkohan oikeasti dengue kuume vai haluaako lisää aikaa uuden thaityttösensä kanssa? Ehkä mies huomasi miten helpolla valkoinen mies thaimaassa saa naista ja halusi päästä kokeilemaan.

Vierailija
15/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa thaimaahan.

Itse saattaisin koto-Suomessa pyytää virkavapaata ja lähteä huvireissulle Gambiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi