Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta joka käyttää termiä "antaisitko miehesi xx"

Vierailija
05.02.2013 |

Mitä ihmettä tuo "antaisitko miehesi mennä/tehdä XXX" tarkoittaa aikuisten maailmassa? Mitä se kertoo ihmisestä tai suhteesta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoton ja avuton kana, joka kuvittelee omistavansa miehensä. Ei itsetuntoa, ei luottamusta, suhde kuolee lopulta kuitenkin.

Sama pätee tietenkin toisten päin.

Toki perheessä täytyy neuvotella joitain asioita yhdessä, ja terve aikuinen asettaa perheensä ja rakkaansa useimmiten etusijalle. Jos näin ei käy, puoliso vaihtoon.

Vierailija
2/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrkii kontrolloimaan miestään. Minusta tuo ei ole normaalia aikuisten ihmisen parisuhteeseen kuuluvaa sanastoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, kuinka paljon tuota esiintyy tällä palstalla.

(Ei sen puoleen, monesta muustakin asiasta olen yllättynyt.)

Vierailija
4/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joissa ilmeisesti toinen on se "aikuinen", joka määrää, mitä toinen saa tehdä, ja toinen sitten ilmeisesti tekisi ihan mitä vain, jos ei kiellettäisi.

Ihan kuin äiti ja lapsi. Järkyttävää. Miten ihmiset voi elää noin?

Vierailija
5/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan tasa-arvoinen parisuhde...

kun toinen kerjää lupaa ja toinen joko antaa luvan tai ei anna lupaa, oman mielensä mukaan, ihan kuin lapselle, saako lapsi mennä Mäkkärille vai ei.....

Vierailija
6/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia parisuhteita kun on paljon, myös toisinpäin. Minulla ainakin on ystävättäriä joidenka miehet ei anna pukeutua johonkin tiettyyn mekkoon tai paitaan kun lähtevät tyttöjen kansa ulos. Siis samaa ihmetystä aiheuttaa nämä molemmat, minulla tuollainen minun kieltäminen vaan vauhdittaisi tekemään sen asian mitä kielletään. Minua ei nimittäin kukaan mies omista, enkä minä omista miestäni. Olemme yhdessä rakkaudesta ja vapaasta tahdosta, emme siksi, että toinen toistaan määrää.

Vierailija
7/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on fraasi.

Vierailija
8/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuollaisia naisina, jotka käyttää voimakasta henkistä väkivaltaa miestään kohtaan, haluamalla riistää miehen kaiken vapaa-ajan itselleen. Miehen pitäisi olla naisen orja ilman mitään omaa elämää.

Vierailija
9/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia parisuhteita kun on paljon, myös toisinpäin. Minulla ainakin on ystävättäriä joidenka miehet ei anna pukeutua johonkin tiettyyn mekkoon tai paitaan kun lähtevät tyttöjen kansa ulos. Siis samaa ihmetystä aiheuttaa nämä molemmat, minulla tuollainen minun kieltäminen vaan vauhdittaisi tekemään sen asian mitä kielletään. Minua ei nimittäin kukaan mies omista, enkä minä omista miestäni. Olemme yhdessä rakkaudesta ja vapaasta tahdosta, emme siksi, että toinen toistaan määrää.

Mä niin repeäisin nauruun, jos mieheni alkaisi määräämään, mitä saan pukea päälleni. Ja kävelisin nauraen ovesta ulos ihan ne vaatteet päällä.

Vierailija
10/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ovatko he jotenkin henkisesti jälkeenjääneitä.

Ja vastaavasti, tulee kysyttyä naisilta, jotka ovat kotona nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa, ovatko he lapsia, eivätkä aikuisia jotka tee omia valintoja ja arvioita elämässään.

Vierailija
11/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin repeäisin nauruun, jos mieheni alkaisi määräämään, mitä saan pukea päälleni. Ja kävelisin nauraen ovesta ulos ihan ne vaatteet päällä.

..että ihan oikeassa elämässä on miehiä joiden luota ei lähdetä nauraen yhtään mihinkään, turpakeikka siitä tulee. Miksi naiset heidän kanssaan pariutuvat, on mysteeri.

Vierailija
12/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku asia mikä koskee vaimoa itseä, tai vaikka lapsia. Esim. annatko miehesi lyödä lapsianne. Joissain hätätilanteissa estäisin miestä tekemästä jotain tosi typerää, esim. vaarantamasta itseään tai meitä muita.

Vierailija
13/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että ihan oikeassa elämässä on miehiä joiden luota ei lähdetä nauraen yhtään mihinkään, turpakeikka siitä tulee. Miksi naiset heidän kanssaan pariutuvat, on mysteeri.

Ja senkin tajuan, että joku menee sellaisen kanssa vahingossa pariutumaan. Mutten tajua, miksei siitä ovesta voi kävellä ulos heti, kun totuus on selvillä. En vaan tajua.

Vierailija
14/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkin tajuan, että joku menee sellaisen kanssa vahingossa pariutumaan. Mutten tajua, miksei siitä ovesta voi kävellä ulos heti, kun totuus on selvillä. En vaan tajua.

hyvä juttu parisuhdeväkivallasta. Se löytyy Imagen nettisivuilta. Lue se, niin sulle selviää, miksi väkivaltaa kokeneet naiset eivät lähde suhteesta.

Vierailija
15/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku asia mikä koskee vaimoa itseä, tai vaikka lapsia. Esim. annatko miehesi lyödä lapsianne. Joissain hätätilanteissa estäisin miestä tekemästä jotain tosi typerää, esim. vaarantamasta itseään tai meitä muita.

Mikä sitten on tosi typerää ja mikä sitten on vaaraksi kenellekkin. Väärin kuivumaan ripustetut sukatkin voi olla hengenvaarallista...

esimerkkisi on muuten tosi typerä

Vierailija
17/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on tosi typerää ja mikä sitten on vaaraksi kenellekkin. Väärin kuivumaan ripustetut sukatkin voi olla hengenvaarallista...

esimerkkisi on muuten tosi typerä

Mutta jos mies vaikka alkaa tehdä jotain remonttia ja unohtaa laittaa sähköt pois päältä, niin tottakai yritän varoittaa ajoissa ettei saa sähköiskua, en vain "anna" hänen tehdä vaarallista asiaa, iso mies kun on.

Vierailija
18/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on myös "antamista".

Vierailija
19/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta itsestään kiinni jääkö siihen Aina se on hänen oma ratkaisunsa. Tätini lähti heti aviomiehensä luota kun hän läpsäsi tätiäni poskelle. Heti ekasta läpsäsystä, eikä koskaan palannut. Niinhän se pitäisi mennä. Ei normaali mies lyö tai läpsi naista.

Vierailija
20/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta itsestään kiinni jääkö siihen Aina se on hänen oma ratkaisunsa. Tätini lähti heti aviomiehensä luota kun hän läpsäsi tätiäni poskelle. Heti ekasta läpsäsystä, eikä koskaan palannut. Niinhän se pitäisi mennä. Ei normaali mies lyö tai läpsi naista.

mutta kun harvemmin se väkivalta alkaa fyysisellä väkivallalla. Jos luet tuon jutun - ja mielestäni sun kannattaa se lukea - perheväkivalta alkaa lähes aina henkisellä väkivallalla, jossa uhrin itsetunto painetaan maan rakoon. Tästä seuraa se, että hän alkaa jopa uskoa ansainneensa väkivallan.