Mies opiskelee naisten keskellä
Onko mielestänne oikein, että 30+ mieheni, joka aloitti opiskelut naisvaltaisella alalla, käy parikymppisten tyttöjen kanssa juhlimassa?
Kommentit (40)
Vaikuttaa vaan että se "suhteiden luonti" tarkoittaa näille tytöille ja miehelleni jotain vähän muuta. ap.
Ja tää on mustasukkaisen naisen tulkinta. Kyllä se ongelma sinun päässä on, anteeks nyt vaan.
Mun +30 v mies on töissä naisvaltaisessa työyhteisössä, joka kouluttaa lähinnä nuoria naisia alalle. Hän on komea ja miellyttävä, en ihmettele, että naiset flirttailevat paljon.
Niin, tähän mun ajatus katkeaa. Mitä sitten? Miehellä on miellyttävä työympäristö:D
Todellakaan ei ole niin, että se yhteisön ainoa mies tai nainen on jokaisen kanssa. Sitä nimenomaan kohdellaan kaverina.
Todellakaan ei ole niin, että se yhteisön ainoa mies tai nainen on jokaisen kanssa. Sitä nimenomaan kohdellaan kaverina.
Intiimi seura haetaan usein kaveripiirin ulkopuolelta, ihan käytännön syistä. Erityisesti koskee yhden yön suhteita.
Joten kaverikorttia tulee miehelle käteen aika kunnolla tuossa tilanteessa. Voit olla ap huoletta, täällä useimmat taitavat vähän vedättää sinua nyt tällä asialla.
pikkujoulut ja terassikäynti ovat ihan eriasia, kuin 10v vanhempi mies bilettää ja jeesii tuontuostakin nuorten neitojen kanssa :D
kun ketjua lukee, niin ymmärrän kyllä ap:n harmin. Mutta, jos mies opiskelee naisvaltaista alaa, niin hän todennäköisesti työllistyy naisvaltaiselle alalle - ja minnekäs ne opiskelukaverit menevät? Eli vastaatko kysymykseen - saako mies mennä pikkujouluihin, jos niissä on kymmenen vuotta nuorempia naiskollegoita ja työyhteisö on muutenkinn naisvaltainen?
Oscar.
Olitko itse? Et.
Jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen erilaisen miehen kanssa, niin nuorten kuin vanhojen.
alalla yliopistossa ja olisin erittäin tervetullut bileisiin. Täytyy sanoa, että tätä äippää ei nuoret nörtit jaksa kiinnostaa.
Mutta +30-vuotiasta miestä varmaan taas kiinnostaa, jos on tarjolla 10 vuotta nuorempaa naista niin paljon kuin suinkin vaan jaksaa kyntää.
Mutta +30-vuotiasta miestä varmaan taas kiinnostaa, jos on tarjolla 10 vuotta nuorempaa naista niin paljon kuin suinkin vaan jaksaa kyntää.
Olitko itse? Et.
Jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen erilaisen miehen kanssa, niin nuorten kuin vanhojen.
Oma mieheni on samanlainen sika, ja aiheuttaa minulle jatkuvaa surua.
niitä nuoria tyttöjä (osaa) nimenomaan voi kiinnostaa aikuinen mies. Osa voi sitten katsella tätä porukkaa aika tavalla kieroon. Jujuhan on siinä miten miehesi on näiden tyttöjen kanssa. Onko hän kaveri vai antaako ymmärtää jotain muuta. Mä opetan terv. hoito alalla ja aina välistä luokissa on juurikin tämänlaisia tilanteita, että nuoria naisia on luokka täynnä ja seassa sitten uudelleen kouluun tulleita miehiä. Joillain näillä miehillä näyttää vipinää olevan ja tätä paheksuu aina reilusti yli puoli luokkaa. Usein ne jutut on päättyneet tän miehen surkeaan oloon ja sormuksettomaan sormeen. Suurin osa näistä vanhemmista miehistä (siis vanhemmista kuin ne tytsyt) näyttäisi menevän ihan kaveriasteella.
Onko mielestänne oikein, että 30+ mieheni, joka aloitti opiskelut naisvaltaisella alalla, käy parikymppisten tyttöjen kanssa juhlimassa?
Mitä alaa miehesi opiskelee?
Miehes on dorka, kuka kommentoi omalle vaimolle toisten naisten perseitä tai tissejä??
kommentoimala tyttöjen ulkonäköä ja tekstailemalla heille. Av -mammat esittää taas niin suvaitsevaista. Eihän työkavereidenkaan kanssa tekstailla vapaa-ajalla, ja kuinka moni mies kommentoi vaimolle työkaverinsa takapuolta tai tissejä?
Miehesi haluaa saada sinut tuntemaan olosi epävarmaksi, ja nauttii siitä, kun olet mustasukkainen. Olen itse elänyt parisuhteessa, jossa mies käyttäytyi noin. Ero ei tullut pelkästään sen takia, mutta kyllä sekin vaikutti. Itse en kohtele kumppania tuolla tavalla, enkä halua kumppaninkaan kohtelevan minua.
Miksi siis mies ei saa kokea samaa iloa? Moni sanonutkin hyviä pointteja, ja lisään itsekin joitain:
- Ihminen pettää vaikka bussipysäkillä jos on langetakseen
- Tulee työskentelemäänkin naisvaltaisella alalla, joten miten työyhteisössä suhtaudut tähän?
- Opiskeluaikoina luodaan niitä suhteita työelämää varten. En minäkään ole niihin kaappinörtteihin yhteydessä enää, vaan niihin jotka oikeasti tunsin
Peiliin katsominen mielestäni rouvalla tässä. Varmasti "alkuhuumaa" miehellä, ja tuosta se laantuu.
niitä nuoria tyttöjä (osaa) nimenomaan voi kiinnostaa aikuinen mies. Osa voi sitten katsella tätä porukkaa aika tavalla kieroon. Jujuhan on siinä miten miehesi on näiden tyttöjen kanssa. Onko hän kaveri vai antaako ymmärtää jotain muuta. Mä opetan terv. hoito alalla ja aina välistä luokissa on juurikin tämänlaisia tilanteita, että nuoria naisia on luokka täynnä ja seassa sitten uudelleen kouluun tulleita miehiä. Joillain näillä miehillä näyttää vipinää olevan ja tätä paheksuu aina reilusti yli puoli luokkaa. Usein ne jutut on päättyneet tän miehen surkeaan oloon ja sormuksettomaan sormeen. Suurin osa näistä vanhemmista miehistä (siis vanhemmista kuin ne tytsyt) näyttäisi menevän ihan kaveriasteella.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta ollut kiva nuorena että olisi ollut tuollainen "turvallinen" aikuinen seurana?
Ei mene kauaa kunnes panee yhtä niistä tytöistä, ellei ole jo pannut.. kokemusta on.
Biologian (= nuoren kiinteän naisen) kutsu on tosi, tosi vahva. Toivottavasti miehesi on vahvempi.
Se, mitä voit asian hyväksi tehdä, onkin sitten ihan toinen juttu.