Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia klinikoista

07.12.2005 |

Hei,

olisin enemmän kuin kiitollinen teidän kommenteistanne pääkaupunkiseudun lapsettomuusklinikoista. Kaikki kommentit ovat tervetulleita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustutkimukset oli tehty yksityisellä gyneasemalla ja Diacorissa tehtiin 3 inssiä. Mä olin tyytyväinen, kaikki hoitui nopeasti ja asiallisesti. Ajan sai aina silloin kuin tarvitsi, mua kuunneltiin ja kyseltiin, miten haluan edetä hoidoissa. Tulosta ei valitettavasti tullut, mutta se ei ole klinikan vika.

3 inssin jälkeen olisi ollut mahdollisuus tehdä 4., mutta en halunnut, kun koin, ettei se hoitomuoto auta meitä (ollaan selittämättömästi lapsettomia). Diacorissa esiteltiin ivf-hoitoa, mutta koska se on yksityisellä niin kallis, eikä tällä asialla ollut niin kiire, pyysin lähetteen NKL:lle, jonka sainkin.

Kaiken kaikkiaan palvelu siis ok.

Vierailija
2/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Diacoria. Sinne saa hyvin aikoja. Vaikka ajat olisi loppu niin ylimääräisenä pääsee. Se tietysti aiheuttaa jonkun verran odottamista kun aikataulut ei aina ihan pidä mutta sitten ajattelen aina että minäkin olen saanut ylimääräisiä aikoja jos on ollut tarve.

Asiantuntevaa henkilökuntaa on ja klinikka on niin pieni että parin käynnin jälkeen kaikki kasvot siellä on tutut. Lääkäri on aina sama siitä syystä että siellä on vain yksi lääkäri mikä on minun mielestä tosi hyvä juttu. Joittenkin mielestä lääkäri siellä on hieman harvasanainen mutta minusta se ei ole mikään huono asia, kyllä hän vastaa jos kysyy ja muutenkin kertoo aina että mitä tekee ja mitä esim. ultrassa näkyy.

Iso plussa on myös se että viikonloppuisin voi päästä seurantaultraan jos kuukautiskierto niin vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän