Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tyhmää jos sanoo torjujalle että tajuaa saaneensa pakit?

Vierailija
03.02.2013 |

vai onko se epätoivoista?

pyysin yhtä miestä ulos, en ensin tajunnut hienovaraisia vihjeitä, vähän selvempi vihje meni sitten lopulta perille ja sanoin että ymmärsin vähän hitaasti ettei kiinnosta, mutta nyt selvisi sekin. ihan ystävällisesti sanoin sen, miehen reaktio oli vaisu.

oliko tyhmästi tehty? mitä ajattelisitte tuosta? siinä hetkessä ärsytti että mies oli osoittanut kiinnostusta mutta torjui kuitenkin ja halusin sanoa että jätän hänet rauhaan nyt. en ole roikkunut tyypissä kyllä tätä ennenkään, olisin vain halunnut tutustua paremmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti juttu on ollut pelkkää kevyttä flirttiä, joka ei ole sitonut kumpaakaan mihinkään edes ajatuksen tasolla. Kun mies nyt tietää, että oikeasti haluaisit tutustua paremmin, hän ehkä vasta alkaa prosessoida asiaa ja voi muuttaa mieltään. Kieltäminen suoraan kysyttäessä voi olla myös paniikkireaktio. Asia selviää ap:lle varmaankin lähipäivinä.

Vierailija
2/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän aintoi sinulle pakit, niin miksi sitä ei saisi sanoa ääneen?

Varsinkaan, jos mies ei itse uskaltanut sanoa suoraan, vaan kiertoilmauksin antoi pakit... Hänelle noloa, ei sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavaa kuulla, että olet tuota mieltä.

ottaa päähän, että kies itse tuli seuraan ja juttelemaan usein ja todella osoitti kiinnostusta hymyilemällä ja pitkillä katseilla. sitten kuitenkin oletti mun jostakin tietävän, ettei halua mitään.

oma reaktio yllätti itsenikin täysin, että siis uskalsin sanoa että ymmärrän ettei kiinnosta. nyt silti hieman nolottaa.

Vierailija
4/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit. Todella hyvä. Eipähän luule mieskään, että olisist ihan sanattomana vaan jäänyt "suremaan" ja että hän teki väärin kun ei kunnolla ilmaissut itseään. En yllättyisi, jos häntä nyt yhtäkkiä alkaisikin kiinnostaa :)

Vierailija
5/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipähän luule mieskään, että olisist ihan sanattomana vaan jäänyt "suremaan" ja TAJUAA, että hän teki väärin kun ei kunnolla ilmaissut itseään.!

(Jäi tuo sana "tajuaa" pois tuolta äsken, muuttaa merkitystä aka paljon)

Vierailija
6/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin viestisi :) kiva kun kannustatte. enpä usko ettämiehen mieli muuttuu, sen verran oli vaisu reaktio. ehkä pitää mua tyhmänä, mutta minkäs sille enää voi.

Vierailija
7/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuollaisia. Haluavat vain testata viehätysvoimaansa. Jos heistä kiinnostuu, antavat pakit. Epäkypsiä tyyppejä. Teit aivan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan