Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ehkäisyksi

07.12.2005 |

kun kortsua ei voida käyttää mun limakalvojen vuoksi pillereitäkään ei kai voi näin jälkivuodon aikana vielä aloittaa?? vai onko vaan tylysti miehelle todettava et taitaa tulla elämän pisin selibaatti??

-neitoperhonen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kierukat ovat yksi vaihtoehto synnyttäneelle.

soitapa neuvolaasi. yleensä jälkitarkastuksessa puidaan nämä ehkäisyasiat.

Vierailija
2/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun unohtu maanantain kysyä. se vaan et mulla on joskus ens vuoden alussa vasta se jälkitarkastus joten ei nyt sinne asti viitis suotta ootella..jos kerta aiemminkin on mahollista touhuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yhdyntäähän ei suositella jos on vielä jälkivuotoa. Tulehdusvaara.

Ja kannattaisi kyllä muutenkin odotella se jälkitarkastus.. että lekuri kattoo onko siellä kaikki ok..

malttia.. kyllä sitä taas kerkee..

Vierailija
4/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllähän sitä ennen jälkitarkastukstakin voi jos haluaa ja pystyy....Mutta kortsun kättö olis kyl aika välttämätöntä tai ainakin suositeltavaa tulehdusriskin takia. Muutenhan tohon seksin alottamiseen ei oo esteenä kun omat mahdolliset kivut ja puuttuvat halut..:)

Vierailija
5/12 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljon muuta eroo ollu kuin kuivat limakalvot, ja välilihan alue vähän aristi, ei kuitenkaan kipeesti. Oikeestaan oli ihan kivaa:) Kyllä 2kk on musta aika pitkä aika olla ilman.

Miksette voi käyttää kumia? Eikö mikään kumi käy?Onko siis kumiallergia tms?

Vierailija
6/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen vuox ei oo kumia käytetty..mut mietin tos et josko sit miehen mieliks kärsin vaivan jotta saa helpotusta oloonsa..olkoon se sit vaik joululahja..

Vierailija
7/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ihan kikkarilla, mutta oisko apteekissa tai jossain " erotiikkaliikkeessä" ?

Vierailija
8/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen törmännyt latexiseen " kestokumiin" , joka ei tosin ole ehkä miehen kannalta mikään nautinnollisuuden huippu, ja varsinaisesti ei ollut edes ehkäisyvälineeksi tarkoitettu, mutta kyllä se minusta sen asian olisi ajanut. Olisko hinta ollut about 10e

Vierailija
9/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epparihaavan takia, mutta ei mun kyllä tee mielikään.

Miestä olen helpottanut perinteisesti käsihommin. Kyllä tässä vielä ehditään seksiä harrastamaan!

Vierailija
10/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Antaa imetys 98% suojan. Itse sain jälkitarkastuksessa reseptin sellaiseen " ehkäisypiikkiin" , on ollu tosi kätevä. Pistetään kolmen kuukauden välein eikä estä imetystä.

Vierailija
11/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista nimellä Patentex Oval. Pitäis olla varma ehkäisy...Onko kukaan kokeillut?

Vierailija
12/12 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jälkivuodon aikana tulla raskaaksi. Ei kai! Täytyyhän ovulaation tapahtua ja ei se voi tapahtua, jos on vielä jälkivuotoa.

Minulla kohta synnytyksestä vuosi aikaa ja nyt vasta kun on kahdet menkat tullu alkaa halutkin palautua. Ensimmäisen kerran harrastettiin 2-3 kk synnytyksen jälkeen ja en olis voinu kuvitellakaan seksiä aiemmin, vaikken revenny oikeestaan ollenkaan.