Ahdistaa tää pikkukaupungin meininki!
Juoruamista juoruamisen perään, en ole tottunut. Ei vain voi muuttaa, kun lapset on tänne jo kaveripiirinsä luoneet ja juurtuneet, onnellisia. Pitää vain kestää... Ilman lapsia lähdettäisi heti täältä.
Lähdetään kyllä heti kun lapset aikuistuu, mutta yli 10 vuotta siihenkin menee, huoh.
Muita?
Kommentit (11)
Itse sairatuin mt-ongelmiin kesällä ja kaikki voivat vaan arvailla miten mehukas juorukasa olenkaan.
Aivan uskomattomia juttuja pyörii pitkin kaupunkia.
Monet kuukaudet itkin ja ihmettelin, miten sairasta ihmistä voidaan riepotella näin.. mutta näin se vaan menee =(
juorutaan niin paljon kuin luulette?
Mulla on yks kaveri, joka on älytön draamakuningatar juuri tuossa mielessä, soittaa vähän väliä itku kurkussa ja todella mielensä pahoittaneena, kun "taas hänestä juorutaan ympäri kylää, ja KOKO KYLÄ tietää hänet ja hänen asiansa".
Kas kummaa, kun mä en koskaan ole kuitenkaan kuullut hänestä yhtään mitään, vaikka liikun todella aktiivisesti pikkukylämme erilaisissa piireissä. Eikä kukaan muukaan tuttuni ole kuullut mitään. (ja nämä tyypit eivät tiedä mun olevan tämän kaverini kaveri, joten eivät ole siksi mulle puhumatta juoruista tms.)
Ja eikö toi oo pikkasen itsekeskeistä omaan napaan tuijottelua, ette te hei oikeesti oo niiiiin kiinnostavia ihmisiä, että muut jaksaisivat kovin kauaa teidän typeriä asioitanne veivata. Hei meillä muilla ihmisillä on omatkin asiamme, jotka kiinnostavat varmasti 100 kertaa enemmän kuin muiden asiat. Ehkä sitä jonkun juorun kuullessaan jaksaa miettiä asiaa puolivillaisesti sen minuutin-pari, ja siitäkin ajasta miettii että "onkohan se nyt ihan noin..." ja sitten sitä jo taas keskittyy omiin, mielenkiintoisempiin juttuihinsa. Niin se vaan kuulkaa menee.
Meillä ei edes ole mitään sen kummempaa juorun aihetta, mutta silti kuulen kummia juoruja. Riittää, että on erikoinen etunimi, tykkää tehdä joitain merkityksettömiä pikkuasioita toisin kuin muut, esim. ei omistaa autoa vaikka olisi varaa jne.
Sen tietää siitä, kuinka paljon ja kuinka mitättömistä asioista sinun seurassasi puhutaan niistä, jotka eivät ole paikalla. Sen tietää myös siitä, että ihmiset ovat tungettelevia, kysyvät liian hekilökohtaisia asioita. Ja tietenkin siitä, että ihan puolitututkin paljastavat kuulleensa sitä tai tätä sinusta.
Sen tietää siitä, kuinka paljon ja kuinka mitättömistä asioista sinun seurassasi puhutaan niistä, jotka eivät ole paikalla. Sen tietää myös siitä, että ihmiset ovat tungettelevia, kysyvät liian hekilökohtaisia asioita. Ja tietenkin siitä, että ihan puolitututkin paljastavat kuulleensa sitä tai tätä sinusta.
siitä, jos joku supisee teidän asioitanne (keksimiään?) muille?
Kyllä kaikki järkevät ihmiset osaavat olla hiukan kriittisiä sen suhteen, mitä kuulevat juoruina muista, ja ne tyhmät jotka eivät osaa olla, niin mitäpä heistä, tyhmiä mitä tyhmiä, eikai tyhmien ihmisten mielipiteillä olekaan mitään väliä?
Laitatte nyt vähän liikaa painoarvoa juoruille. Hankkikaa elämä! :)
olen todella tuskastunut siihen, että sairastuin bipoon ja hölmöilin aikani.. mistäs luulet pikkukylällä ihmisten puhuvan seuraavat 10 vuotta?
Mä muuttaisin oitis, mutta olen vieläkin psykoosin jälkeisen masennuksen syövereissä enkä saa mitään aikaiseksi.
Olen ihan omin korvin kuullut näitä skandaalin käryisiä juttuja minusta =(
Kai joku osa ihmistä jaksaa elää toisen kurjuudella ja retostella jutuilla vaikka kuinka kauan. Tosin tämä porukka ei mitään kovin fiksua taida loppupelissä olla? En tiedä
Suomessa on vain pikkukaupunkeja. Muuttakaa Pietariin, se on lähellä ja todellinen kapunki tai sitten Englantiin, Saksaan jne.
Suomessa on vain pikkukaupunkeja. Muuttakaa Pietariin, se on lähellä ja todellinen kapunki tai sitten Englantiin, Saksaan jne.
keväälä lähdetään vuodeksi amerikkaan, jos vaikka saisi hengittää välillä.
Mulla on vuokra-asunto ja vuokralainen sooloillut hieman vuokranmaksuissa, kun tästä häntä huomautin hän veti esiin juorkortin.. siis aivan törkeästi alkoi minulle puhumaan menneisyydestäni ja se satutti.
Seuraavana päivänä veimme vuokralaiselle irtisanomislapun ja tästähän se pimu ei pitänyt yhtään. Odotan uutta iskua sieluun
vaan olisi kaupunkin nimeltä riihimäki
Täällä kans muutto edessä siinä vaiheessa kun vanhin lapsi aloittaa koulun. En ikinä laita lapsiani paikalliseen kouluun. Aivan järkyttävää koulukiusaamista. Toisekseen lasten pitäisi muuttaa pois kotoa heti peruskoulun jälkeen, jos haluavat kouluttautua.
Kestän tämän käpykylän sillä ajatuksella, että saadaan säästettyä rahaa. Sekä pyatymme hoitamaan lapset kotona.