Oletko ajatellut rintojen pienennystä ?
Kommentit (11)
En ajattele enää, koska rintani on jo pienennetty. Nyt kuppikoko on 75D, aikaisemmin se oli 75F.
ja todellakin olen ajatellut :) Jonossa ollut jo monta vuotta yleiselle puolelle.
Kuppikoko oli jo ala-asteella B85 ja kasvoi sitten C90:een. Terveydenhoitaja kuitenkin sanoi, ettei pienennysleikkausta tehdä niin nuorelle muuta kuin terveydellisistä syistä.
Aikuisiällä olen jo tottunut, vaikka koko on suurentunut DD90:een. Ei siis enää ole haikeutta mihinkään leikkauksiin.
Kuppikoko mallista riippuen 95 G-H ja niskahartiavaivaa pukkaa ja sopivien vaatteiden löytäminen on hankalaa. Mutta pienennysleikkaus on huomattavasti suurempi operaatio kun suurennus joten edelleenkin ollaan harkinta-asteella!
Pitäisikö kaiverruttaa vielä isommat kuopat?! :D
Näin neljä lasta imettäneenä, ei kaupasta edes löydy niin pieniä rintaliivejä jotka mulle kävisi. Jouduin siirtymään sellaisiin "toppeihin".
Noh. vuodenpäästä tulee vähän täytettä, että olisi edes B-kuppi :) Siis en himoitse isoja silikonitissejä, mutta tahtoisin edes, että paidat istuisi edes joteinkin päälläni.
tisseille ajattelisin teettäväni.
tyydyn kokoon 80 A, vaikka olishan se mukava että olis vähän isommat. kun on sopusuhtainen, ei se haittaa.