Tauskilla alkoholista johtuvaa psykoosia?
Olen miettinyt tätä Taukin nykyistä mediastatusta - vaimojen hakkaamista, sekoilemista munasillaan keikoilla ja alkoholismia - ja olen miettinyt voisiko nuo hakkaamiset johtua alkoholin aiheuttamasta psykoosista? Siis niin sanotusta juoppohulluudesta.
Silloinhan ihminen harvemmin muistaa tekojaan, joten Taukki kiistää koko ajan mediassa entisten vaimojensa puheet kaikesta pahoinpitelystä. Ei tuo juoppohulluus mikään selitys ole - tekosyy lähinnä - mutta toivoisin Tauskin tekevän miehen työn ja ottavan vastuun teoistaan.
Kommentit (3)
jonka tulin tekemään kun tutustuin aihe vapaaseen. Näin täällä myös muita ko. henkilöä koskevia ketjuja, mutta halusin tuoda esille oman analyysini.
Olen nimittäin nähnyt mitä juoppohulluus voi ihmiselle aiheuttaa. Silloin ihminen muuttuu kokonaan, mutta selvittyään ei muista teoistaan mitään. Sen takia spekuloin voisiko tässä olla sellaisesta kyse. Sama se minulle on, mutta sitä uutta kihlattua käy sääliksi.. :(
Ja tällä hetkellä tilanne on se että kaikki julkisuus tuo lisää keikkoja,ilmankos otti talonsakin pois myynnistä just.
Tämän palstan kirjoittajilla tuntuu olevan krooninen Tauski-mania, johon liittyy kyseisen henkilön tekemisien pakkomielteinen seuranta. Tauski tänään 7 minuuttia kakalla, siis auttakaa!