Olen lääkkeitä työpaikalta varastanut hoitaja.. jäin kiinni. Haluatko kysyä jotain?
miksikö tein sen vaikka tiesin sen olevan rikos?
En tiedä, en todellakaan tiedä. Kannattiko rikos? Ei kannattanut, elämältä putosi pohja.
Olen rasvaillut hirttoköyttä lukuisia kertoja.. ei ole rohkeus koskaan riittänyt.
Kadun tekoani suunnattomasti, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
mitä tulevaisuudessa? en tiedä, parhaillaan tuntuu, että ovet ovat kiinni joka puolella.
Minusta tuli mielenterveystoimiston asiakas, tuota kautta kai selviää tulevaisuuteni.
Pyydän anteeksi kaikilta, tekoni oli väärin.
Kommentit (40)
"Talossa oli tapana käydä lääkekaapilla hakemassa omiin vaivoihin lääkettä"
Missähän tämmöiset tavat on? Sairaalassa ei ainakaan eikä kotihoidossakaan.
Tuskin aloittaja tietä edes mitä lääkkeitä käytetään ja mitä niihin liittyy, mm. kirjaamisia.
Ja "hoitaja" on aika epämääräinen ammattinimike.
Muuten se lekuri sai muualta töitä ja jatkaa vastaavassa työssä.
Ymmärrän jos vitsit vähissä:(
Sen sanoisin tuohon köyteen liittyen, jos siihen päädyt.
Ole tarkkana, siinä voi satuttaa itsensä! Jos tunaroi!!!
"Talossa oli tapana käydä lääkekaapilla hakemassa omiin vaivoihin lääkettä"
Missähän tämmöiset tavat on? Sairaalassa ei ainakaan eikä kotihoidossakaan.Tuskin aloittaja tietä edes mitä lääkkeitä käytetään ja mitä niihin liittyy, mm. kirjaamisia.
Ja "hoitaja" on aika epämääräinen ammattinimike.
Muuten se lekuri sai muualta töitä ja jatkaa vastaavassa työssä.
eteen päin jos kolmiolääkkeitä tai bentsoja kaapeista napostelisi. Buranat eri asia.
Mutta Porvoossa taitaa olla ihan omat työympyrät.
nyt on alla faktaa ja päätökseni onkin helppo.
nyt on alla faktaa ja päätökseni onkin helppo.
Oletko sama Ap, joka on kirjoitellut näitä ketjuja, ettei voi kertoa asiasta miehelleen eikä jatkaa ja elää samalla paikkakunnalla? Tämä lainaamani viestisi oli synkän ja uhkaavan sävyinen. Onko sinulla ollut jo ennestään mt-ongelmia, vai oletko tehnyt tästä elämää suuremman kysymyksen? Toki olet tehnyt väärin, mutta hae nyt itsellesi apua!! Ei elämä tähän lopu eikä kaadu! Keskuudessamme elää murhaajiakin, jotka ovat tuomionsa sovitettuaan päässeet tavalliseen elämään. Älä jää yksin, hae muuta apua kuin tää AP!
Olet ap ruoskinut itseäsi ihan tarpeeksi tapahtuneesta, tekosi ei ole oikeassa mittasuhteessa tuohon itsepiinasi määrään. Nähdäkseni teit virheen ymmärtämättömyyttäsi tai ajattelemattomuutasi, etkä suinkaan pahuuttasi ja siinä on iso ero! Ainoa kysymykseni onkin, että millon aiot olla itsellesi lempeämpi? Tsempit jatkoon!
tätä tapahtuu aivan mielettömän paljon, myös isoissa sairaaloissa. Nuoret lääkärit määrävät kesällä festaripackejä työkavereilleen, pari upperia, pari tasoittavaa ja pamit krapulaan että pääsee maanantaina töihin. Ja kaikissa asiallisissakin sairaaloissa on lääkehävikkiä. Että se nyt on ihan turhaa lässytystä että tätä ei tapahtuisi, tätä tapahtuu ihan koko ajan ja ihan joka paikassa. Hoitajat vetää nappia napaan varmaan enemmän kuin päihdekilinkan asiakkaat.
Toiseksi: Ap, sun pitää puhua tästä siellä mt-toimistossa, ei täällä.
Tehty, mikä tehty, mutta voit saada uuden ammatin ja työn, aivan varmasti. Mieti vaikka nykyisiä kansanedustajia.
sairaalassa otettiin asiaan aika tiukka linja - vähän liiankin tiukka. Lääkevarkautta selvitellessä laitettiin salainen kameravalvonta lääkekaapille. Se kyseinen lääkevarkaus selvisi mutta rikossyyte nostettiin KAIKKIA niitä vastaan, jotka jotain lääkekaapista ottivat - myös perusBuranaa vieneet. Nyt syytteessä useampi kymmenen hoitajaa.
Eli jatkossa kannattaa muistaa, että jos tulee päänsärkyä vähänkin, ei muuta kuin lapaset tiskiin ja työterveyshuoltoon jonottamaan, saikkua kyseinen päivä jne. Hommat jää muille tehtäväksi mutta talon linja on tämä. Musta voisi hoitajille oma oma lääkekaappi, jossa on ensiaputarvikkeet ja ihan perussärkylääkettä (reseptivapaata). Tämä nykyinen linjanveto on kyllä lain mukainen mutta käytännössä hankaloittaa normaalia työtä suuresti, jos jokaista selkäsärkyä tai päänsärkyä pitää lähteä työterveyteen hoidattamaan.
Miksi hoitajien pitäisi saada töistä ne lääkkeet? Jos minulla särkee töissä päätä, menen käsilaukulleni ja otan ihan oman buranan. Tilanne menee vartissa ohitse eikä kellään ole mitään ongelmaa asiassa.
Eli jatkossa kannattaa muistaa, että jos tulee päänsärkyä vähänkin, ei muuta kuin lapaset tiskiin ja työterveyshuoltoon jonottamaan, saikkua kyseinen päivä jne..
Ja henk. kunnalle on oma lääkekaappi missä mm buranaa, laastareita ym.
Ja
Mikä on ap:n ammatti? " hoitaja" nimikettä ei ole olemassakaan!
Sh
Onneksi lääkkeiden käyttäjä oli hän itse, eikä joku muu, toinen viaton ihminen.
Asiasta on maksettu kalliit oppirahat.En minä ymmärrä tosin, miten nuo lääkekaapin tavarat on noin avoimessa käytössä kaikille. Ei ainakaan vielä silloin ollut, kun mun anoppi valvoi lääkekaappia sairaalassa.
Ap nostaa nyt katseensa ylös kohti kevättä, suuntaa uusiin tuuliin ja haasteisiin. Turha asian takia on elämäänsä pilata.
saa jatkaa alalla. Lehdesdäkin oli juttua ja nykyään tämä sh toimii isossa yksityisessä hoitoalan firmassa esimiehenä. Että sillein.
Miksi hoitajien pitäisi saada töistä ne lääkkeet? Jos minulla särkee töissä päätä, menen käsilaukulleni ja otan ihan oman buranan. Tilanne menee vartissa ohitse eikä kellään ole mitään ongelmaa asiassa.
Eli jatkossa kannattaa muistaa, että jos tulee päänsärkyä vähänkin, ei muuta kuin lapaset tiskiin ja työterveyshuoltoon jonottamaan, saikkua kyseinen päivä jne..
että miksi just hoitsuilla pitää olla buranat talon puolesta, kun ei niitä ole muilla aloillakaan. Ihan jokainen hommaan omat lääkkeensä. Ja kuinka saakutin usein teillä niitä päänsärkyjä on, että asia on ihan ongelma suorastaan?
henkilökunnan lääkekaappi talon puolesta. Kaapilla saa käydä niin laitoshuoltajat, välinehuolto kuin hoitohenkilöstö. Kaapin sisältönä Burana, Panadol, happosalpaajaa, yskänlääkettä ja c-vitamiinia...
[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 11:19"]henkilökunnan lääkekaappi talon puolesta. Kaapilla saa käydä niin laitoshuoltajat, välinehuolto kuin hoitohenkilöstö. Kaapin sisältönä Burana, Panadol, happosalpaajaa, yskänlääkettä ja c-vitamiinia...
[/quote] ap oletko syöttänyt myös muillekin varastamiasi pillereitä? Oletko mahdollisesti syöttänyt salaa pillereitäsi? -huolestunut
Hölmö! Kuka varastaisi pillereitä syöttääkseen niitä salaa muille?
Ap on jo tappanut itsensä joten turha ruoskia enää
Täällä ei kannattaisi avautua, kiviä sataa varmasti, kas täällä reppanat kommentoivat, ovat olevinaan virheettömiä .mutta onnettomia sisimmässään. Saavat balsamia omalle alemmuudentunteelleen lyttäämällä muita.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:35"]Täällä ei kannattaisi avautua, kiviä sataa varmasti, kas täällä reppanat kommentoivat, ovat olevinaan virheettömiä .mutta onnettomia sisimmässään. Saavat balsamia omalle alemmuudentunteelleen lyttäämällä muita.
[/quote]
Moni varmaan itse 'empaattinen' hoitoalalla työskentelevä, hyi hitto!
vaikka olen pyytänyt. Enkä saa.