Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi PIIP tota naapurin ämmää. Nyt paloi käämit. ov

Vierailija
01.02.2013 |

Meidän naapuri on täysin tärähtänyt. Se on onnistunut "häätämään" (ei siis saanut heille häätöä, mutta omalla toiminnallaan sai heidän häädettyä) kolme seinänaapuria (en tiedä kuinka monta hän on saanut häädettyä ennen kuin muutin tähän taloon nelisen vuotta sitten.

Mutta hän on siis tehnyt seinänaapuriensa elämästä helvettiä, valittaen joka asiasta ja naapurissa on aina ollut jotain vikaa (esim. yhden toisessa kaupungissa asuvan naisystävän vierailuista n. kerran kuussa, kun pari harrasti liian kova äänistä seksiä).

Tuo myös jauhaa paskaa jokaisesta naapurista (olen oikeasti yrittänyt vältellä tuota ämmää, koska en oikeasti jaksa kuunnella sitä paskan jauhantaa).

No, äsken tulin koiran kanssa iltalenkiltä, kun tuo ämmä oli menossa omaan kämppäänsä ja jösses mikä räyhääminen mulle. Jos minä ja hänen seinänaapurinsa emme lopeta hänestä juoruamista, niin hän ilmoittaa jonnekkin asiasta.

Mä olin oikeasti haavi auki, että MITÄ???

Ja loppu kaneetti oli tuon suunnalta, että älä mene mihinkään mukaan mihin tuo seinänaapuri keksiikään.

Oikeasti, mikä tuota ämmää vaivaa? Kyllä, olen jutellut aika usein tuon naapurin kanssa, mutta asia on koskenut koiria (oma koira on vielä pentu ja olen esim. kysynyt tuolta, että onko tuo koiruus haukkunut yksinollessaan tms.) tai muuta asiaa. Tuosta ämmästä ei olla puhuttu yhtikäs mitään.

Ja tuo naapuri (joka muutti tähän taloon n. 1,5 vuotta sitten vai onkohan tästä vaan vuosi, en muista) on ihan mukava täti, jonka kanssa juttu luistaa.

Mutta näemmä tuo ämmä on nähnyt, että me jutellaan esim. pihalla pidemmän aikaa, niin hän sitten keksii kaikkea "kivaa". Tuo on muutenkin niin vainoharhainen eukko, että huh, huh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jouduin lopettamaan edellisen koirani syövän takia syyskuun lopussa ja tuo eukko alkoi multa sitten yks ilta tivaamaan, että missäs se sun toinen koira on ja miksi vitussa olet hankkinut uuden koiran, jos et hoida edellistäkään.

Minä siihen tiuskaisin, että X on lopetettu viime kuussa.

Seuraavana päivänä tuo uteli uudestaan ja silloin mulla napsahti ja mä karjaisin keuhkojen täydeltä, että X ON LOPETETTU, MITÄ SINÄ ET TAJUA???!!!

Ja taitaapi tuo akka on alkkiskin. Pari kertaa saanut sydärin, kun on vienyt koiran pikapisulle ennen nukkumaanmenoa ja rapuista on kuulunut ihme hyminää. Ja tuo eukko on istunut ulko-oven edessä (sisäpuolella siis) täysin perseen olalla ja hymissyt itsekseen.

ap

Vierailija
2/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaivat kännykän ja pistät kameran päälle. Sitten sanot että nyt voit jatkaa.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaivat kännykän ja pistät kameran päälle. Sitten sanot että nyt voit jatkaa.... :D

Vierailija
4/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan rivarissa ja yksi taloyhtiön asukas mm. kirjoitteli kaikista naapureista eräälle nettipalstalle kaiken maailman valituksia ja herjoja.

Seinänaapurit joutuivat myymään asunnon tämän häirikön takia, kun tämä häirikkönainen hakkasi ovia kaiket yöt ja nakkeli xsylitol-purkkaa takapihalle heidän koiran syötäväksi yms.

Nettikirjoittelu loppui, kun yksi asukas kävi avautumassa hänelle ja kertomassa että kaikki kirjoitukset on tulostettu ja seuraavasta kirjoituksesta kopiot lähtee jokaiselle taloyhtiön asukkaalla, isännöitsijälle ja poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme