Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman miehen ottaisit:

Vierailija
01.02.2013 |

Korkeasti koulutetun, kunnianhimoisen ja hyvin tienaavan, joka on kiinnostunut lähinnä kulissien ylläpitämisestä. On usein ilkeä ja purkaa stressinsä ja pahan mielensä vaimoonsa. Hyvittää kaiken ostamalla kukkia, koruja ym. Saa ihmiset pitämään itsestään helposti, osaa puhua monesta eri asiasta asiantuntevasti ja tekee tiedoillaan vaikutuksen.

Vai:

Kouluja käymättömän, aivan tavallisen duunarin, joka on ahkera mutta ei tienaa kovin paljon. On kiltti ja sydämellinen, luotettava. Mutta ei omaa säkenöiviä keskustelutaitoja saatikka kiinnostavia, valistuneita mielipiteitä tai tietoja? Ei kokemusta mm. matkustelusta tai vieraista kulttuureista, ei kielitaitoa.

Itse otin ykkösen, mietin joskus teinkö virheen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö valitessasi saman kuin nyt? Ehkä kakkonenkin olisi ollut luonteeltaan muuta kuin näyttää?

Itse jatkaisin etsimistä noilla tiedoilla.

Vierailija
2/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin ilkeän miehen? Ei kaikki ole sellaisia.

Toisaalta, ei kai miestä postimyyntikatalogin kuvauksen perusteella valita vaan jonkinlaisen tunteen pohjalta, usein ainakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.

Minä otin silloin aikoinaan ahkeran, kiltin, luotettavan ja huumorintajuisen miehen. Sittemmin hänestä tuli akateeminen, hyväpalkkainen (av:n kriteereillä rikas), antelias ja menestyvä. On hyvä aviomies ja isä lapsillemme. Yhdessä nyt 19 vuotta, ja toivottavasti myös jatkossa.

Vierailija
4/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin korkeasti koulutetun, urheilullisen, ahkeran ja kiltiltä mutta sosiaalisesti kömpelöltä vaikuttaneen miehen. Luulin hiomattomaksi timantiksi. Hah. Olikin itsekäs, katkera, lapsellinen, empatiakyvytön paska.

Ei niistä lopulta tiedä ennen kuin niiden kanssa elää arkeaan.

Vierailija
5/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin kakkosen ja vaikka joskus, aniharvoin mietin, olisiko sittenkin ollut perempi mennä rahakkaisiin naimisiin, tiedän kuinka ihanan rakastava mies minulla on.

Vierailija
6/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
7/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu akateeminen, mutta vähän kunnianhimoinen, ei piittaa statuksesta/titteleistä, opiskeli uuden käsityöläisammatin,

nyk. duunari, joka on ahkera mutta ei tienaa kovin paljon. Toimeen tullaan hyvin. On kiltti ja sydämellinen, luotettava. Osaa keskustella monista asioista, kiinnostunut matkustelusta ja vieraista kulttuureista, erittäin kielitaitoinen (englanti, venäjä vahvimmat)

Vierailija
8/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteillä ja rehellisillä duunareillaKIN on persoonallisia ja mielenkiintoisia mielipiteitä.

Annatko sinä AP muille puheenvuoron?

Vierailija
9/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumpi on oikea mies. Eli kummalla on isompi vehje ja kumpi käyttäytyy kuin normaali mies, eli käy salilla, korjaa autoa, katsoo jääkiekkoa, murisee ja on karvainen.

Vierailija
10/16 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen, eikä yhtään kaduta. Fiksu on kyllä ollut aina, mutta yhdessä vietettyjen vuosien aikana miehestä on tullut myös mielenkiintoinen keskustelukumppani ja nyt opiskelee korkeakoulututkintoa. Tavallaan ajan kanssa sain molempien vaihtoehtojen hyvät puolet.

Vierailija
11/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolison valinta oikasti ole ihan noin yksinkertaista vaan siihen vaikuttaa monet tiedostamattomat biologiset tekijät jotka käytännössä tuntuvat fyysisenä puolensavetävyytenä. Tuoksu, immuniteetti-järjestelmien yhteensopivuus), miehen sopiva hormonitaso jne.

Tiedostettuja kriteerejäkin on paljon; ulkonäkö, koko, persoonallisuus, äly, henkinen suuntautuminen, arvomaailma, rotu, uskonto jne

Näitä ominaisuuksia joita miehistä tiedostaen tai tiedostamatta etsimme on niin paljon , että on tilastollisesti mahdotonta löytää täydellistä puolisoa.

Naiset olisivat paljon onnellisimpia parisuhteissaan jos tajuaisivat ettei kukaan saa ihan kaikkea ja ettei täydellist miestä ole olemassakaan.

Menisin ensin tämän ilkeän miehen kanssa parisuhdeterapiaan ja alkaisin vasta sitten suunnitella miehen vaihtamista.

jotain siltä toiseltakin mieheltä puuttuu.

Koulutus on yksi ominaisuus kymmenistä. Mutta kyllä se käytännössä aika tärkeä on. Jos ei muuten niin miehen itsetunnolle. Varsinkin jos nainen on paremmin koulutettu.

Vierailija
12/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin :D

Ja nyt se akateeminen p***a katsoo alaspäin mun uutta; rehellistä työtä ja pitkää päivää painavaa brankkaria; jonka liksalla ei tosiaan pääse rikastumaan.

Ja mä olen niin onnellinen!

Vierailija
13/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on nimenomaan suhde, ei mitään tavaran plokkailua hyllyltä,

Vierailija
14/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jomman kumman tai kaikkea siltä väliltä, kunhan Hän on kaikkea sitä, mitä rakastan!!! Ihan sama vaikka olisi rööriroope tai vaikkapa suuri yritusjohtaja isoine tuloineen. Rakkaus on kuitenkin kaikkein tärkeintä.

T. Ei niin koulutetun, mutta erittäin hyvätuloisen yrittäjän vaimo!

PS. Yhdessä ollaan tehty töitä yrittäjinä jo melkein 20v ja lapsiakin on ja edelleenkin RAKKAUS kukoistaa!!

Tsemppiä aloittaneelle

Vierailija
15/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jomman kumman tai kaikkea siltä väliltä, kunhan Hän on kaikkea sitä, mitä rakastan!!! Ihan sama vaikka olisi rööriroope tai vaikkapa suuri yritusjohtaja isoine tuloineen. Rakkaus on kuitenkin kaikkein tärkeintä.

T. Ei niin koulutetun, mutta erittäin hyvätuloisen yrittäjän vaimo!

PS. Yhdessä ollaan tehty töitä yrittäjinä jo melkein 20v ja lapsiakin on ja edelleenkin RAKKAUS kukoistaa!!

Tsemppiä aloittaneelle

Vierailija
16/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneen liitetyissä piirteissä ei ollut mielestäni mitään negatiivista, toisin kuin ykkösellä. mutta harvemminhan näitä valintoja järjellä tehdään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme