Miltä tuntuu jne kauniista naisesta, jolla rumat lapset (ainakin itseään rumemmat)?
Riittääkö äidinrakkaus vai miltä tuntuu. Paljasta sisimmätkin tunteesi nyt anonyymisti!
Kommentit (3)
Epämuodostuneita vai?
Etkö ole lukenut näitä moninaisia artikkeleita, joissa päivitellään kuinka ruma joku on ollut ja sitten aikuistuttuaan on filmitähti tai huippumalli.
Tuntuu olevan jopa suuri plussa että on ollut lapsena 'ruma'.
En nyt oikein ymmärtänyt kysymystäsi?
Minä luulen että vaikka oma lapsi olisi hirviömäisen epämuodostunut niin sitä rakastaisi ihan yhtä paljon kuin tavallista suloisennäköistä, ehkä tietyllä tapaa enemmänkin kun tulisi niin vahvana se suojeluhalu ilkeältä ja erilaisia syrjivältä maailmalta.
Meillä tytär kokee itsensä nyt teini-iän kynnyksellä rumaksi, ja on asiasta kiusattukin. Ymmärrän minäkin sen ettei hän vastaa nykyisiä kauneusihanteita ulkonäöltään, mutta äidinrakkauteen se ei todellakaan vaikuta. Korostan hänelle aina että ulkonäkö ei ole se mikä ihmisissä on tärkeintä vaan se mitä on pään sisällä. Tässä prosessissa olen itsekin oppinut, koska minulle valitettavasti ulkonäkö on ollut elämässäni hyvin keskeistä koska se on asia josta olen eniten saanut myönteistä huomiota.
joten kaikki hyvin :)