Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdenlaisia Muumitaloja?

07.12.2005 |

Hei!

Tarvitsisin, siskot, apuanne. Tytöllä on sunnuntaina 3-v.synttärit ja on ajateltu lahjaksi Muumitaloa (ajateltiin jo viime vuonna mutta päätettiin siirtää). Nyt kuulin, että niitä on kahdenlaisia: 18kk ylöspäin ja sitten kai niitä toisia, joita olen itse ajatellut, ilmeisesti 3+ ikäisille.

Tietääkö kukaan, millainen se pienemmille tarkoitettu on, onko mistään kotoisin? Miten pieniä osia tuossa isommille tarkoitetuissa on ja montako hahmoa jne? Miellä kun häärii myös 1v3kk ikäinen pikkuveli... Sen tiedän, että Muumi-laivojakin on, mutta sitä emme halua. ja mitähän nämä talot maksavat? Isäntä on menossa varmaan vielä tänään Sitariin, mutta ajattelin kuitenkin kysellä teiltä ensin.

Kuumeessa muuten ollaan, toivottavasti typy synttäreiksi paranee :(

Kata

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli isompi (hahmot ym), kuin tavallinen. Siinä taisi lukea että " ensimmäinen Muumitaloni" , eli ilmeisesti tarkoitettu aika pienille. Mun mielestä 3 vuotiaalle voisi mielummin kyllä ostaa sen normaalin.

Vierailija
2/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin se viime vuonna, jolloin isompi oli 3v ja pienempi 1v2kk. Pienempikin on sillä alusta asti leikkinyt, mutta suurin osa pikkutavarasta on edelleen lasten ylettymättömissä ja niitä annetaan vain siksi aikaa, kun todella leikitään. Pikku-Myy ja Nuuskamuikkunen oli pitkään myös hyllyssä pienemmältä, muilla hahmoilla hän on saanut leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla