Joko täällä on käsitelty eilinen Superdieetit?
Mitä ajatuksia herätti?
Tosi kova lähtöpaino sillä Lauralla (?) oli, kun oli jo 30kg pudottanut Jutan kanssa ennen ohjelman alkua. Mutta hyvin tippui paino ja hienoja tuloksia!
Itse jäin miettimään kahta asiaa. Sitä, mikä ripitys oli YHDEN illan sortumisesta. Se on ihan totta, että jos laihduttaa ja tekee pysyvää elämäntapamuutosta, niin ei voi palata vanhaan. Mä kuitenkin ymmärsin, että siinä ei ollut kyse mistään koko illan ahmimisesta, vaan siitä, että Laura ei pysynyt ruokavaliossaan vaan valitsi muitakin ruokia lautaselleen. Ei minusta paha. Elämään kuuluu myös juhla, kun pitäytyy kohtuullisessa herkuttelussa vain silloin, ei varmasti kenenkään elämäntapamuutos siihten kaadu. En minä ainakaan halua lähteä työpaikan juhliin rahkapurkit laukussa...vaikka niitäkin valintoja varmasti pitää tehdä, joka juhlissa ei voi heittää lekkeriksi. Lauralla oli kuitenkin vuoden aikana tämä yksi ilta ja vähän pieleen mennyt partioleiri. Ei huono!
Toinen mitä ihmettelin, oli se Lauran asenne aamuaerobiseen. Nukkuminen on kivaa jne. mutta kun ei ole edes lapsia, jotka yöllä herättäisi jne. miksei sitä voi edes kokeilla? Itse opettelin aamuaerobisen keväällä, kun aamun olivat jo melko valoisia. Ne kesäaamut, kun aurinko paistaa jo ennen kuutta, ovat ihania...ihan eri fiilis lähteä töihin, kun päivän liikunta on jo tehty! Ja kun tämän opetteli valoisaan eli suomalaiselle helpompaan aikaan, ei ne syksyn räntäsateet ja talven pakkaset tunnu sitten niin pahalta. Asenteesta se on kiinni!
Muuten Lauralla oli kyllä hieno asenne! Millä tsempillä veti salitreeniä, hattua nostan!