Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta turhauttavaa, jos miehesi jää pelaamaan mieluummin kuin tulee kanssasi nukkumaan?

Vierailija
30.01.2013 |

Iholla-Sanni marisee sängyssään yksin, läheisriippuvainen reppana.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Antaa pelata vain jos haluaa, aikuisia ihmisiä tässä ollaan.

Vierailija
2/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pelaamista melko vähäjärkisenä harrastuksena aikuiselle miehelle. Muuten ei haittaa mennä yksin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pelaamista melko vähäjärkisenä harrastuksena aikuiselle miehelle. Muuten ei haittaa mennä yksin nukkumaan.

Pelaa tai katsoo elokuvaa. Mitä ihmeen eroa näissä on? Olet jokamiehen painajainen "aikuinen nainen"

Vierailija
4/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 99 % illoista menevät noin, joten ei turhauta. Nukun itse yleensä klo 01-08, mieheni ehkä 04-10.

Vierailija
5/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuijotettiin lähes psykoosissa telkkua, virkattiin lapasia tai jotain muuta vastaavaa. Nykyään pelataan pelejä, tervetuloa vuoteen 2013.

Emme asu enää keskellä metsää jossain jorpakossa.

Vierailija
6/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla terveet kädet.

Vierailija
7/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tosiaankaan pelaa iltaisin (eikä muutenkaan). Mutta jos pelaisi niin soisin sen kyllä hänelle. Ei meidän tarvitse mennä yhtä aikaa nukkumaan.

Vierailija
8/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni lähtee paikasta a ja Roma(?) paikasta c.

Sanni on paikalla klo 00.00 ja odottaa ja odottaa ensimmäisiä treffejään neljään vuoteen.

Roma saapuu paikalle puoli tuntia myöhässä, Sanni on vihainen ja Roma selittää että kruisaili vaan tuolla, yritti kyllä soittaa, mutta kun saatana et vastannut puhelimeen.

Sanni pyytää anteeksi ja pariskunta menee takaisin kotiin ilman treffejä. Roman alkaa pelata pleikkaria ja Sanni halailee, että kylläpä onkin rakas ihan mielenkiintoisen näköinen peli.

Just joo. Tuo akka pelkää kuollakseen loukkaavansa ukkoaan ja jäävänsä yksin.

Vierailija
9/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on paljon kavereita tuolla pelimaailmassa, on tullut tutustuttua moniin myös ihan livenä. Monesti mielummin pelaan, kun katon telkkua tai hengaan netissä.

Skypen tai mikin välityksellä tulee turistua niitä näitä, samaan aikaan kun pelailee. Rentouttavaa touhua raskaan työpäivän jälkeen, voi laittaa aivot narikkaan.

Vierailija
10/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän toi pelaaminen muakin ärsyttää. En silti pidä Sannia (enkä itteenikään) läheisriippuvaisena.

Pelin hakkaaminen on vaan lapsellista ja aivotonta touhua. Ei haittais yhtään, jos jäis sen sijaan lukemaan vaikka kirjaa.

Vierailija
11/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sit kun käydään yhdessä nukkumaan".

En jaksa nyhjätä oman kullan kainalossa koko iltaa, nautin joskus siitä kun saa ihan omassa rauhassa vaikka lukea ennen nukkumaanmenoa viileässä sängyssä.

Seksi sujuu muutenkin kuin nukkumaanmenon yhteydessä eikä sitä meillä passiivisena odoteta.

Vierailija
12/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelejä, nettiä tai telkkaria. En edes voi muistaa koska viimeks ois menty yhtä aikaa sänkyyn... Harrastan seksiä itsekseni (ja salapanon kanssa) huomattavasti enemmän kuin mieheni kanssa. Ja itseasiassa tykkään siitä että saan nautiskella itsekseni iltaisin. Ei mikään ideaalitilanne, tiedetään. Mieluummin kai sitä harrastas kiihkeää seksiä oman miehensä kanssa, mutta aina ei vaan hommat mee niinku haluis...

Vierailija
13/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hyvin tietokoneen rapinaan. :)

Vierailija
14/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan mitään tietokoneella (en ole nähnyt, enkä usko). Sitä paitsi nukutaan eri sängyissä eri kerroksissa taloa, joten en edes aina tiedä, koska hän menee nukkumaan.

Vierailija
15/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos mies jää pelaamaan, mutta sanoo kuitenkin että tulee "ihan kohta" nukkumaan, ja jään vähän niinku odottamaan häntä... Ja saattaa oikeesti mennä tunti jos toinenkin ennen kun hän oikeesti tulee. Sanoisi suoraan että pelaa vielä monta tuntia!!

Seksielämään kyllä tosiaan vaikuttaa siten että kertoja on vähemmän, koska itseäni taas ärsyttää jos hän herättää minut kun tulee myöhemmin nukkumaan, kun herään itse usein töihin jo klo5.30.

Vierailija
16/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, ois seksiä varmasti tarjolla muualtakin, löytyis muita miehiä ja ehdokkaita aivan varmasti, mutta kun olen päättänyt pysyä tuon miehen rinnalla, niin kyllä vähän tympäisee.

Vierailija
17/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukhandan yleensä sohvalle pää/jalat mun siipan sylissä ja sitten hän siirtää minut sänkyyn kun tulee sinne itsekin. Se on kivaa :)

Keaa miten läheiriippuvainen minä olen!

Vierailija
18/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla aikuinen mies, ei pelaa mitään lapsellisia pelejä.

Vaikutat selvästi asiantuntijalta ja kirjanoppineelta. Osanottoni miehellesi. :)

Vierailija
19/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän toi pelaaminen muakin ärsyttää. En silti pidä Sannia (enkä itteenikään) läheisriippuvaisena. Pelin hakkaaminen on vaan lapsellista ja aivotonta touhua. Ei haittais yhtään, jos jäis sen sijaan lukemaan vaikka kirjaa.

Kirja se vasta naurettavaa onkin. Samoin telkkarin katsominen. Kerro yksikin syy miksi pelaaminen aivotonta touhua? Siinä sentään joutuu käyttämään aivoja.

Vierailija
20/37 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan mitään tietokoneella (en ole nähnyt, enkä usko). Sitä paitsi nukutaan eri sängyissä eri kerroksissa taloa, joten en edes aina tiedä, koska hän menee nukkumaan.

Onko teillä eri panokumppanitkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan