Kliseillä kuorrutetut tusinahäät - millaiset?
Tarkoitus ei ole haukkua ketään vaan kerätä niitä tuskastuttavia hääkliseitä.
- Naimisiin maistraatissa ja joskus vuoden päästä avioliiton siunaus kirkossa, isä luovuttaa morsiamen ym.
- Valkoisesta polyesterisatiinista tehty olkaimeton hääpuku, koristeena viininpunaista, pinkkiä tai violettia, joka on myös häiden teemaväri.
- Tuttujuttu ja muut samalla käsikirjoituksella juhlista toisiin menevät hääleikit. Oikeasti, kuka nykypari ei ymmärrä mistä on kysymys kun silmät sidotaan ja laitetaan viikkaamaan lakanaa tms?
Kommentit (11)
Tää ei nyt ole klisee, mutta rupesi naurattamaan viimekesäisen morsiamen tukka, nyt kun häistä tuli puhe...
Hänelle oli laitettu sellainen kampaus, että muistutti enemmän humanoidia, kuin morsianta. Se oli ihan järkyttävä.
Kaaaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa..
Taahdon ooikeesti oolla sinun...
Perinteet on tärkeitä monelle. Ihminen ei myöskään pysty luomaan loputtomasti ideoita.
Joskus herättää huvittuneisuutta kun rajoja yritetäön niin väkisin rikkoa ettei mikään vaan vahingossakaan ole kuin muilla.
En ymmärrä älyttömyyksiin menevää hääkilpailua muutenkaan. Meillä 14 vuotta hyvää avioliittoa takana, toivottavasti paljon pidempään edessä. Häissäkin oli hauskaa mutta se nyt oli vain yksi päivä.
Meille on tulossa vihkivalojen uusiminen. Ulkomailla ja rannalla. Ei vieraita, ei tuttuja. Vain minä, puoliso, kuvaaja ja vihkijä. Minulla on hääpuku, saan uuden kauniin sormuksen. Teemaan ja paikkaan sopivat vaatetukset molemmilla. Niin ja aion kirjoittaa miehelleni rakkauskirjeen ns sormusvala tms.
"Naimisiin maistraatissa ja joskus vuoden päästä avioliiton siunaus kirkossa" paljonkin? Itse en ole ilmiöön koskaan törmännyt.
eli nyt ensi kesänä tämmöisiin menossa, en ole ennen kuullut moisesta
hääkarkit jossain pinkissä tyllissä, ja mukana joku latteus "aforismina".
Ja näitä nyssyköitä on kaasot saaneet askerrella... ikäänkuin ei olisi omaakin elämää.
Nolot polttarialbumit kiertämässä hääväen parissa.
Bestman joka ei ole tehtäviensä tasalla.
Morsiamen ystävättärien pitämät "puheet".
Meille on tulossa vihkivalojen uusiminen.
Mun mielestä kamalimmat häät olisivat isot sukuhäät
- jossain seurojentalolla tms. "jumppasalissa"
- ruokana lihakeitto leivänkannikalla
- vieraat laitettaisiin leikkimään vapaata tuolia tms.kamalia seuraleikkejä
- olisi vain boolia ja booli olisi kamalaa, väki kävis autojen peräkontilla omilla eväillä
- morsian olis ahtautunut olkaimettomaan pukuun, josta tissit ja kainaloläskit pursuaa
- kaikki vaan odottaa milloin kehtais lähteä pois
Sorry
kaavan, että varmaan osuu, mutta tuohon sun kuvaukseen ei osunut mikään:(
Meillä oli ihan kirkohäät, mulla oli kokovalkoinen satiinipuku, isä luovutti (JESH! Osui). Ei ollut tuttujuttua eikä lakanan taittelua, eikä oikein muitakaan leikkejä, morsiamen ryöstö oli, koska mä käskin: epäilin (ja arvasin oikein) että hermo ei kestä katsella äitiä ja anoppia koko iltaa, breikki teki hyvää:)
Muuten vaan syötiin, juotiin ja tanssittiin.