Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on ettei ole luottotietoja?

Vierailija
29.01.2013 |

Miten paha katastrofi se on jos menee 5 vuodeksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiseltä voi mennä luottotiedot?

Ei vaan mene mun järkeen..

Miten joku voi olla niin ylimielinen, että ostaa velaksi ja sitten ei maksa..?

Vierailija
2/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiseltä voi mennä luottotiedot?

Ei vaan mene mun järkeen..

Miten joku voi olla niin ylimielinen, että ostaa velaksi ja sitten ei maksa..?

hänen sairastuttuaan vakavaan masennukseen sen jälkeen kun menetti äkillisesti ja traagisesti miehensä ja vielä syntymättömän lapsensa, ilmeisesti shokin seurauksena synnytys käynnistyi liian aikaisin.

Pääsi kyllä vuosien päästä jotenkin taas elämään kiinni mut sana "ylimielinen" on viimeinen sana joka kuvaa ihmistä tuollaisessa tilanteessa kun kaikki menee kerralla ja tekee vaan mieli itsekin kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on hommat lopuneet.

Vierailija
4/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ja puolisolla. Olisi se hankalaa jos ei olisi, ei saisi edes kotivakuutusta eikä puhelinsopimusta..eikä voisi tehdä ulkomaanostoksia eikä saisi lentolippuja netistä. Tiedän kolme joilla on mennyt, kaksi viiskymppistä ja yksi kolmekymppinen.

kyllä mä vaan ostelen lentoliput netistä ja on mulla sekä soppari vakuutuksiin että puhelimeen yms.... Ja ostan netin kautta ulkomailta vaatetta ihan samoin kuin Suomestakin...

Vierailija
5/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähipiirissä kanssa melkein joka toisella menneet luottotiedot, joillakin jo vuosia sitten. ja suurimmalla osalla ihan tahallaan kun on elelty turhan leveää elämää ja tilailtu kotiin jos jonkinmoista turhaa ja jätetty maksamatta. n. vuosi sitten juttelin erään tytön kanssa joka oli juuri muuttanut omilleen ja tästä intoutuneena tilannut kaikkea kotiinsa osa-maksulla. ja sanoi ettei hän tarvitse luottotietoja kun ei koskaan töihinkään aio mennä niin ei tartte niitä ulosottomaksujakaan maksaa..

Vierailija
6/14 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hölmöilin ja ostin asioita, joihin ei ollut varaa. Ihan omaa tyhmyyttä siis. Ei se ole kovin moneen asiaan vaikuttanut ainakaan vielä. Vuokra-asuntoa saattaa olla vaikeampi löytää kun monet vuokranantajat haluaa tarkistaa luottotiedot.

Vierailija
7/14 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menee uudelleen sen viiden vuoden jälkeen, jos ei maksa koko ajan velkojaan pois.

Ulosotto laittaa silloin varattomuusmerkinnän, josta menee taas viideksi vuodeksi.

Vierailija
8/14 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne ketään, jolla ei olis luottotiedot kunnossa

Vierailija
9/14 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne ketään, jolla ei olis luottotiedot kunnossa

Vierailija
10/14 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kerro. Ei mun luottotiedoista tiedä kuin oma perhe.

Vierailija
11/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta tuntuu, että joka toisella meijän tutulla on luottotiedot mennyt.

Vierailija
12/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ja puolisolla. Olisi se hankalaa jos ei olisi, ei saisi edes kotivakuutusta eikä puhelinsopimusta..eikä voisi tehdä ulkomaanostoksia eikä saisi lentolippuja netistä. Tiedän kolme joilla on mennyt, kaksi viiskymppistä ja yksi kolmekymppinen.

Vierailija
13/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys sossupummi, joka ei ole eläessään tehnyt päivääkään töitä. Yksi lapsikin huostaanotettiin kerran kahdeksi vuodeksi.

Tosin en mä usko, että niistä asioista huudeltaisiin ympäri maailmaa, mutta tuskin luottotiedottomilla olisi uusia autoja jne.

Vierailija
14/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä luottotietojen menemisistä pitäisi tehdä vastaavanlaisia tietoiskuja koululaisille kun on tehty liikenteessä käytäytmisistäkin. Kouluille vaan kertomaan miten se elämä vaikeutuu pitkäksi ajaksi, kun jätää maksut maksamatta. Saisikohan tuo sitten hiukan miettimään että ei eläisi yli varojen. Lähes päivittäin saa lukea täältä että kun luottotiedot menneet mistä asunto, vakuutus jne? Lähes aina syynä nuoruuden töppäys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän