Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista henkilöllisyyspaperia käytät, jos et halua jaella sotun kontrolliosaa...

Vierailija
29.01.2013 |

sitä siis vilautellaan baaritiskillä, Alkossa, kaupan kassalla yms.

Mun mielestä niiden tarttis antaa jotain henkareita, joista kontrolliosa puuttuu. Onks kellään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

porannut loppuosan kohdalle reiän, ihan mukisematta on hyväksytty kaikkialla. Jos kyselevät, selitän että kävi pikku vahinko remonttia tehdessä, enkä ole ehtinyt uusia papereita.

Vierailija
2/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä siis vilautellaan baaritiskillä, Alkossa, kaupan kassalla yms. Mun mielestä niiden tarttis antaa jotain henkareita, joista kontrolliosa puuttuu. Onks kellään?

Keiden niiden tarttis antaa? Alkon, kaupan vai kenen? Virallisessa henkkarissa on koko sotu, muuten se ei ole virallinen henkkari. Voit vilautella vaikka plussakorttia,mutta se ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittäkää sotun kontrollinumero jollain paperinpalalla. Ottakaa henkkarista vaikka värillinen kopio, laittakaa nettiin jollekin kotisivulle, ottakaa kännyyn kuva siitä.

Kyllä sen mun mielestä tarttis käydä henkkarista.

Mulla on kyllä hekkari ilman sotua ja ihan nettiin laitoin, että jos joku tulee vastaan, niin sanon, että kato netistä... ei tartte pelätä, että joku pankinjohtaja vaikka pöllii sen mun nenäni edestä ja tyhjentää tilit. Ja niitähän mulla on ja ihan HIRVEESTI FYRKKAA NIILLÄ...

Jos joku sitten haluaa kontrolloida ovatko tiedot oikeat niin kontrolloikoot sieltä missä passejakin yms kontrolloidaan. Eiks niissä ole joku muukin numero kuin pelkkä henkilöturvatunnus. Ei se enää mikään turvatunnus ole - ennemminkin turpaan tulee tunnus, jos et anna vapaata pääsyä paksulle lompakollesi yms yms pikkukivaa.

Vierailija
4/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

porannut loppuosan kohdalle reiän, ihan mukisematta on hyväksytty kaikkialla. Jos kyselevät, selitän että kävi pikku vahinko remonttia tehdessä, enkä ole ehtinyt uusia papereita.

Vierailija
5/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä poraisin sen reiän sen syntymäaja kohdalle. :D

mä näytän 20-vuotiaalta, vaikka oonkin 42, pakkohan mun on jollain se todistaa, kun eivät muuten usko.

t.2

Vierailija
6/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole luotettavia, kun niitä henkkareita kyselevät :)

Itse kysyn henkkareita päivittäin monta kertaa ja juurikin se loppuosa pitää kuittiin merkitä, jos ostos on yli 50€ ja maksu on pankkikortin magneettijuovalta tai asiakas tallettaa/nostaa kassalla rahaa.

Ilman sitä kontrolliosaa en voisi yli 50€:n pankkikorttiostosta (magneettijuovalta) myydä.

Ikää tarkistaessa en kiinnitä huomiota koko loppuosaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa :D

Vierailija
7/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjata se loppuosa itse ylös (luovutan paketteja). Eli jos ap:lla olisi henkkari, jossa ei ole koko sotua, se ei kävisi henkkarina ja häneltä jäisi paketti saamatta.

Jos taas tarkistan jonkun iän niin en todellakaan ehdi katsoa loppuosaa. Joudun päivittäin kirjaamaan niitä loppuosia niin paljon, että ap:n loppuosa ei säily mielessäni ja on muutenkin evvk minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan