Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läheiset naiset ja kuukautiskierto

Vierailija
29.01.2013 |

onko teillä vaihtunut kuukautiskierto jos olette olleet pitkään naisten kesken. Tarkoitan vaikka kämppiksinä tai ystävinä paljon tekemisissä tai sitten ihan lesboparina?

Olen jossain lukenut että tyttökoulussa esim. asuntoloissa naisilla yleensä kuukautiskierto muuttuu samaan rytmiin.

Olen itse muuttanut yhteen pari kuukautta sitten naisen kanssa ja nyt ennen niin säännölliset menkat menee ihan omituiseksi...

Vai pitääkö tässä mennä lääkäriin? Onko tämä edes sellainen vaiva. En syö ehkäisyä. Eikä muutakaan hormonaalista hoitoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin muuttuu herkästi jos asun läheisesti naisten kanssa.

Vierailija
2/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joojoo, ihan normaalia, mutta kukaan ei osaa kertoa ilmiön biologista taustaa.

Voisiko siis joku kertoa, mistä tämä ilmiö johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa asuntolahuoneessa, ja kiertomme muuttui samaksi. Tai yleensä että hänellä alkoi menkat illalla, ja minulla seuraavana aamuna.

Joku voisi tosiaan kertoa miten tuo voi olla mahdollista? :D

Vierailija
4/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selityksiä, mutta johtuuko se keltarauhashormonista... siis jos toinen nainen tuottaa sitä paljon niin se "tarttuu" toiseen tai saa toisen elimistön toimimaan sen mukaisesti?

ap

Vierailija
5/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan usko koko juttuun.

Jos töissä/koulussa olen eri naisten ympäröimänä 8h päivässä, sitten 0,5h bussissa, 1h illalla harrastuksissa ja sitten kona viettämäni aika illalla 2h kämppiksen kanssa, niin juuri se kämppis muka vaikuttaisi jotain?

Vierailija
6/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tytärtä, joilla on menkat ja ei meillä kellään ole kierrot samaan aikaan.

Vierailija
7/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin pitkään(=monta vuotta) opiskeluaikana samojen tyttöjen kanssa kimppakämpässä, ja loppuaikoina huomattiin että kaikilla oli menkat samaan aikaan, korkeintaan päivän tai kahden heitto saattoi olla. Joku taisi syödä pillereitä, joku ei, jollain oli kierukka. Mutta jostain syystä kierrot oli silti lähes samat.

En kyllä tiedä biologista syytä tähän, enkä myöskään muista millainen kierto oli ennen kimppa-asumista tai sen alussa, eli muuttuiko jossain vaiheessa vai oliko tuo vain sattumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi