Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienemmästä kaupungista kotoisin oleva..

Vierailija
29.01.2013 |

suositko paikallisia palveluja vai lähdetkö yleensä ostoksille (mm. vaate- ja ruokaostokset) suurempaan kaupunkiin?

Nyt hiljattain olen vasta ite tajunnu, miten tärkeää on oikeasti käyttää paikallisia palveluja. Olenkin keskittänyt ostokseni kotikaupunkiini, mutta jotain mitä en täältä löydä niin silloin kyllä turvaudun suuremman kaupungin palveluihin. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä säännöllisesti jonnekkin vähän kauemmas, jos läheltäkin löytyy? Bensaa vaan menee ja koko kylähän kuihtuu, jos kaikki karkaisivat ostoksille muualle.

Vierailija
2/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on valintatilanne paikallisen yrityksen ja kauempana olevan isomman yrityksen välillä, valitsen paikallisen, jollei hintaero ole aivan huikea.

Kaikkea ei kuitenkaan pieneltä paikkakunnalta saa, ja joidenkin asioiden perässä on pakko mennä muualle.

Jos niitä paikallisia palveluita ei käytetä, niin kohta niitä ei siellä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun isomman ostoksen saa paljon halvemmalla muualta ja olen muutenkin käymässä siellä päin, niin toki ostan tuotteen sieltä. Muuten pyrin itsekkin käyttämään paikallisia.

Vierailija
4/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välttelen ketjuja: KappAhl, Seppälä, Lindex, henkkamaukka jne. on ihan boikotissa.

Vierailija
5/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat, ravintolat yms. pysyvät pystyssä vain yhdellä konstilla: ostamalla niistä. On niin onnetonta, kun ihmiset nyyhkivät lopettaneen firman perään, vaikka itse eivät sinne euroakaan vieneet.